וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 78:86 את זניט סנט פטרסבורג

מייק ג'יימס להט עם 27 נקודות והוביל את הרוסים לניצחון ביתי. אולימפיאקוס גברה 78:81 על פנתאינייקוס. ריאל גברה 73:78 על מילאנו. ז'לגיריס עם ניצחון שישי בשבעה המשחקים

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב לניצחון על הפועל גלבוע/גליל

השבוע הכפול ביורוליג התחיל הערב (שלישי) עם חמישה משחקים במסגרת המחזור ה-27. במוקד הדרבי בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס שהסתיים בניצחון האדומים, 78:81. המפגש בין מילאנו לריאל מדריד שנערך ללא קהל עקב בהלת הקורונה באיטליה, הסתיים בניצחון חוץ של הספרדים 73:78. צסק"א פתחה את המחזור עם 78:86 מול זניט. ז'לגיריס קובנה המשיכה במומנטום עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים, 85:96 על חימקי מוסקבה. וילרבאן מהמקום ה-16 הנחילה לולנסיה הפסד מספר 15 העונה לאחר 65:72 ביתי.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
27 נקודות שלו הובילו את צסק"א לניצחון. מייק ג'יימס/דני מרון

צסק"א מוסקבה - זניט סנט פטרסבורג 76:82

הקבוצה של דימיטריס איטודיס הצליחה להתאושש מההפסד הדרמטי לברצלונה במחזור שעבר והשיגה ניצחון בדרבי רוסי, שהלך קשה מאוד מבחינתה. צסק"א שיפרה את מאזנה ל-9:18, בעוד זניט ב-20:7 וצ'אבי פסקוואל עדיין ללא ניצחון יורוליג מאז מונה למאמנה. מייק ג'יימס כמובן הוביל את המנצחת עם 27 נקודות ו-5 אסיסטים, יוהאנס פויגטמן קלע 13 וקלט 5 ריבאונדים, דארון היליארד קלע 11 וקייל היינס סיים עם 10 נקודות. אוסטין הולינס בלט אצל המפסידה עם 28 נקודות, טים אברומייטיס קלע 13.

ארטוראס מילנקיס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. GettyImages
ז'לגיריס לא עוצרת. ארתוראס מילנקיס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - חימקי מוסקבה 85:96

הליטאים עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים וכבר במאזן 15:12, אולי בדרך לעלייה נוספת לפלייאוף. זאק לידיי בלט אצל המנצחת עם 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, קייסי ריברס קלע 15 (5 מ-8 לשלוש), לוקאס לקאביצ'יוס קלע 14, ארתוראס מילאקניס קלע 12 ואדגראס אולנובאס תרם 10 ו-6 אסיסטים. את המפסידה הוביל כמובן אלכסיי שבד עם 24 נקודות ו-5 איבודים, יאניס טימה קלע 20 וקלט 5 ריבאונדים ויונאס ג'רבקו רשם עוד משחק טוב עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, סטפן יוביץ' קלע 10 ומסר 7 אסיסטים.

שחקנה של אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס. GettyImages
ניצחון יוקרתי בדרבי. גיורגיוס פרינטזיס/GettyImages

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:81

הדרבי הנצחי של יוון נערך בפעם השנייה בעקבות הפרישה של אולימפיאקוס מהליגה היוונית, וענה על כל הציפיות. המארחת ששמטה ניצחון בדקות הסיום במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, קיבלה משחק נפלא משחקנה החדש שאקיל מקיסיק שהוליך את קלעי האדומים עם 22 נקודות. המשחק היה דרמטי וחם וצמוד לכל ארכו כשלפנאתינייקוס ניתנה אפשרות לשלוח את המשחק להארכה, אך דשון תומאס החטיא שלשה בשניות הסיום ואולימפיאקוס - ששוב עלתה ללא ואסיליס ספאנוליס וניקולה מילוטינוב חגגה ניצחון יוקרתי. פאו עם הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים.

שחקן ריאל מדריד טריי תומפקינס. רויטרס
פתחו רע, אבל יצאו עם ניצחון חוץ. טריי תומפקינס/רויטרס

אולימפיה מילאנו - ריאל מדריד 78:73

האורחת השיגה ניצחון שישי ברציפות במשחק שנערך ללא קהל עקב התפרצות נגיף הקורונה באיטליה. דווקא מילאנו פתחה נהדר עם רבע ראשון נפלא אותו ניצחה 11:25. האיטלקים צעדו ביתרון מבטיח במשך שלושה רבעים, כשהם נהנים מערב נוראי של רכז הבלאנקוס פקונדו קמפאסו שסיים עם שמונה נקודות ב-2 מ-7 מהשדה, כשאת שני סלי השדה שלו קלע בשניות הסיום. ריאל מדריד נכנסה לעניינים לקראת סיום הרבע השלישי, והגיבה בריצת 0:16 שנמשכה עד אמצע הרבע הרביעי, במהלכו הפכו שחקני ריאל את התוצאה ויצאו עם ניצחון חוץ נהדר.

בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
הופעה חלשה ולא אופיינית בהפסד ולנסיה. דובלייביץ'/GettyImages

וילרבאן - ולנסיה 65:72

העטלפים יכלו להתקרב לפנאתינייקוס שבמקום השישי, אך רשמו הפסד מאכזב בצרפת לוילרבאן מהמקום ה-16. המקומיים הוליכו במשחק לכל אורכו ונהנו מערב נהדר של דויד לייטי שעלה מהספסל ותרם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים. ולנסיה אמנם קיבלה משחק טוב מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אך סבלה מיום חלש של בויאן דובלייביץ' שסיים עם ארבע נקודות בלבד ומדד מינוס שלוש כשגם וניה מרינקוביץ' היה רחוק משיאו וסיים עם 2 נקודות בלבד. ולנסיה נותרה שביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully