וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג הודתה בטעות: סקוטי ווילבקין לא אמור היה לקבל שלוש זריקות עונשין מול אולימפיאקוס

29.2.2020 / 19:00

אחרי השריקה השנויה במחלוקת, ביורוליג הודו: הייתה עבירה על ווילבקין במהלך המכריע, אבל הוא לא היה צריך לזרוק שלוש פעמים מהקו. מכבי תל אביב ניצחה במשחק 70:71

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של הנבחרת

הנהלת היורוליג הודיעה היום (שבת) רשמית כי נעשתה טעות במהלך מכריע במשחק בין מכבי תל אביב לאלולימפיאקוס ביום חמישי, שבו ניצחו הצהובים 70:71 אחרי סיומת דרמטית. על פי הודעת היורוליג, בגלל טעות שיפוט סקוטי ווילבקין קיבל שלוש זריקות עונשין שלא היה זכאי להן כשנותרו 25 שניות לסיום.

על פי הודעת היורוליג, "ברבע הרביעי, כשנותרו 27.9 שניות לסיום המשחק, סקוטי ווילבקין ממכבי תל אביב תפס כדור, התקדם לעבר הסל, ו-25.0 שניות לסיום קוסטאס פפאניקולאו יצר מגע לא חוקי עם ווילבקין. המגע היה לפני הניסיון של ווילבקין לזרוק שלשה. ההחלטה לשרוק לעבירה נגד פפאניקולאו הייתה נכונה. עם זאת, מכבי הייתה אמורה לקבל כדור מהצד, ולא שלוש זריקות עונשין".

מכבי תל אביב כבר הייתה על סף הפסד מול היריבה היוונית, עד שווילבקין קלע 6 נקודות בחצי הדקה האחרונה, כולל שלוש זריקות העונשין שצימקו את התוצאה ל-69:68, ולאחר מכן שלשה מכריעה 10 שניות לסיום שהבטיחה ניצחון והעלתה את הצהובים למאזן 8:18 העונה, במרחק ניצחון אחד מצסק"א מוסקבה שבמקום החמישי.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
מזל גדול. ווילבקין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully