וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מוכנה לפלייאוף האירופי: "הכל מתאפס עכשיו"

3.3.2020 / 20:32

האדומים, עם עמנואל טרי, יארחו (ד', 19:15, ספ' 5) את פריסטרי במשחק הראשון בשמינית הגמר. שופט המשחק לא הורשה להיכנס לישראל בגלל הקורונה

צילום: הפועל ירושלים

בווידאו: עמנואל טרי, שחקנה החדש של הפועל ירושלים

רגע האמת הגיע. במשך 14 שבועות עמלה הפועל ירושלים כדי להשיג את המקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות, וליהנות מיתרון הביתיות בשלבי הנוקאאוט. החל ממחר (רביעי, 19:15, ספורט 5) היא תידרש לפרוע את השטרות, כשתארח את פריסטרי במשחק הראשון של סדרת שמינית הגמר, שתיערך בשיטת הטוב משלושה.

במציאות הקיימת כיום, כל אירוע ספורטיבי מתקיים תחת צל הבהלה מהתפשטות נגיף הקורונה, וכך גם הפעם: השופט הקרואטי מרטין ווליץ', שנחת בישראל במטרה לנהל מחר את המשחק, עוכב בנתב"ג ונשלח חזרה לארצו, משום ששהה בעשרת הימים האחרונים באיטליה, בה התפרץ הנגיף, ועל פי הנחיות משרד הבריאות נדרש לשהות בבידוד. פיב"א תשלח במקומו את השופט הטורקי זאפר ילמאז.

"זה המאני טיים שלנו, ובשביל הרגע הזה עבדנו כל כך קשה", אמר מאמן האדומים, עודד קטש. "יש לנו יתרון ביתיות, אבל הכל מתאפס עכשיו. ראינו כבר בעבר איך קבוצות שסיימו במקום השלישי או הרביעי, ניצחו ועברו שלב. במקרים רבים, משחקים כאלה מוכרעים במחצית הראשונה. אסור לנו לתת ליוונים להרגיש שהם יכולים לעשות משהו".

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש. ברני ארדוב
"זה המאני טיים שלנו, ובשביל הרגע הזה עבדנו כל כך קשה". קטש/ברני ארדוב

ירושלים תציג לראשונה את הפורוורד/סנטר עמנואל טרי, שחתם בקבוצה בתחילת השבוע, וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בגופייה מספר 33 על חשבונו של מינדאוגאס קופשאס, ששיחק רק במסגרת האירופית ולא הצליח להשתלב, וימשיך את העונה בקבוצה אחרת במפעל - פילו אוסטנד (לצד אקס הפועל חולון, טרוי קופיין).

קטש הודה כי "אף פעם לא נעים לשחרר שחקן, והפעם במיוחד כי הוא לא באמת קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו, וזאת אחריות שלנו. אני שמח שטרי כאן. הוא מתאים לשיטה שלנו, אבל נראה כמה נוכל להשתמש בו מחר".

פריסטרי חזרה העונה למפעל אירופי בפעם הראשונה מאז 2004. היוונים הגיעו ארצה רק בשעות הערב, ואת האימון המסכם ערכו בצהריים באתונה. "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות החזקות במפעל, וברור שאנחנו האנדרדוג", ניסה הרכז ואסיליס קסאנתופולוס להנמיך ציפיות. "ננסה למשוך את ירושלים לקצב המשחק שלנו, ולגנוב ניצחון. אם היא תיכנס לקצב שלה, היא עלולה לברוח לנו".

בשל שעת המשחק המוקדמת, בירושלים מקווים שאוהדים צעירים יוכלו להגיע, ויקימו מ-17:30 אזור מיוחד, "פאן זון", שיכלול תחנות, משחקי וידאו, מתנפחים ופינות יצירה לילדים. המועדון נרתם לניסיון לגייס כספים עבור משפחתם של התאומים עברי ואמה, בני חמש מקריית יובל, המתמודדים עם שיתוק מוחין. הם יתארחו עם אחיותיהם והוריהם בארנה, ייערך לכבודם טקס והמשחק יוקדש להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully