וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: כרם משעור חתם עד סוף העונה

3.3.2020 / 14:28

הפורוורד בן ה-28 ששוחרר מגרייס אוברהופן הצרפתית, חוזר לישראל. יחליף את אלישי כדיר וינסה לסייע לאדומים להיחלץ מהתחתית

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב החתימה היום (שלישי) את הפורוורד כרם משעור, ששוחרר לאחרונה מקבוצת גרייס אוברהופן מהליגה הצרפתית השנייה. משעור יחליף בסגל של יאניס קסטריטיס את אלישי כדיר שעבר לבני הרצליה בשבוע שעבר.

מאמן הקבוצה יאניס קסטירטיס, אמר: "אני מברך את כרם שהצטרף אלינו, ומאמין שהוא יתרום לנו יחד עם שאר השחקנים. אנחנו עדיין מנסים לבנות דברים ולשפר את הקבוצה, ואני משוכנע שכרם ישתלב ויתרום יחד עם שאר השחקנים שממשיכים לעבוד קשה בכל אימון".

כרם משעור שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
מעכשיו באדום. משעור/קובי אליהו

משעור (28, 1.98) חזר לישראל בקיץ 2015 אחרי ששיחק בליגת המכללות בארצות הברית ובשנתיים בבני הרצליה הפך לאחד הישראלים הטובים בליגת העל. בקיץ 2017 חתם במכבי תל אביב, אך לא התאקלם והיה שותף לעונה לא טובה של הצהובים. בתום העונה חזר לבני הרצליה וירד עם הקבוצה אחרי עונה רעה לליגה הלאומית. בקיץ רצה לצאת לאירופה, שקל מספר אפשרויות וחתם במהלך העונה בגרייס אוברהופן מתחתית הטבלה בליגה הצרפתית השנייה, שם הציג יכולת די טובה, אך שוחרר לאחר שלא התאקלם.

הגעתו של משעור אמורה לנסות ולתת עוד דחיפה לעונה הקשה של האדומים כשגם החלפתו של אריאל בית הלחמי בקסטריטיס לא עזרה להם. הפועל מדורגת במקום ה-11 עם שבעה ניצחונות בלבד ב-20 מחזורים, כשביום שבת הקרוב היא תארח את עירוני נהריה. מארק ליונס צפוי להיות משוחרר מהקבוצה בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • כרם משעור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully