וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 עונות רצופות: אלישי כדיר יורד ליגה ועובר מהפועל תל אביב לבני הרצליה

27.2.2020 / 14:09

לראשונה מאז עלה מהנוער ב-2005, שחקן הפנים הוותיק לא יופיע בליגת העל, וינסה להחזיר את הקבוצה מהשרון לבמה המרכזית: "אני נרגש מאוד להצטרף"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ערך אלישי כדיר במדי עירוני רמת גן, כשעוד לא מלאו לו 18. הוא פגש את הפועל תל אביב ב-23 באוקטובר 2005 וקלע שתי נקודות. היום (שני), 14 שנים וחצי מאוחר יותר, כדיר יורד לראשונה מהליגה הבכירה, כשהוא עוזב את הפועל תל אביב וחותם בבני הרצליה מהלאומית.

כדיר (32, 2.02) הגיע הקיץ מעירוני נס ציונה לדרייב אין, והעמיד מספרי שפל של 2.3 נקודות, 36.1 אחוזים מהשדה ו-33.3 אחוזים מהעונשין, כשבשעה מ-19 משחקיהם של האדומים כלל לא שותף.

הרצליה תהיה קבוצתו התשיעית בקריירה, והוא ינסה לסייע לה לחזור לליגת העל. מיקי גורקה ושחקניו מדורגים במקום הראשון בליגת המשנה עם 14 ניצחונות וחמישה הפסדים.

אלישי כדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ירידה לצורך עלייה? כדיר/ברני ארדוב

"אני מאוד נרגש להצטרף להרצליה, וחושב שכולם יודעים שיש לנו מטרה אחת - עלייה לליגת העל, המקום בו הקבוצה צריכה להיות", אמר כדיר. "אני שמח שניתנה לי ההזדמנות לבוא ולעזור לקבוצה במטרות שלה".

מאמן הקבוצה, מיקי גורקה: "אלישי יוסיף לנו הרבה איכויות, הוא שחקן עם יכולות מוכחות ואישיות חיובית בחדר ההלבשה. הוא מלא מוטיבציה ונפעל כדי לחבר אותו לקבוצה במהירות האפשרית, במטרה לשמור על המקום הראשון ולהגיע לפלייאוף בכושר שיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully