וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בבדיקה הבטחונית שהרתיחה את אנאדולו אפס: "זה סקנדל"

הטורקים המריאו לישראל לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. המאמן ארגין עתמאן זעם על הבדיקה של חברת "טורקיש איירליינס": "חוסר כבוד, אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה"

מתוך טוויטר

באנאדולו אפס הטורקית זועמים בעקבות הבדיקות הבטחוניות שעברו השחקנים ואנשי המועדון לפני העלייה לטיסת "טורקיש איירליינס" לישראל, לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב מחר (רביעי, 21:15) ביד אליהו. לאנשי המועדון הוסבר שמדובר בהליך שגרתי לכל הממריאים מטורקיה לישראל, ארה"ב ובריטניה, אך זה לא הרגיע אותם.

לטענת הטורקים, אנשי צוות הביטחון של "טורקיש איירליינס" פתחו את המזוודות והתיקים של כל השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, בהליך מייגע שהרתיח אותם. "זה חוסר כבוד כלפינו", אמר המאמן ארגין עתמאן, "אנחנו טסים לישראל שנים ודבר כזה מעולם לא קרה לנו. בדרך כלל יש בדיקות בטחוניות רגילות, כולם עוברים דרך מכשירי בידוק וזה בסדר. אבל הפעם זה היה פשוט סקנדל".

צפו בבדיקה הבטחונית שהרגיזה את עתמאן

מתוך טוויטר

אנאדולו אפס מוליכה את טבלת היורוליג עם מאזן 3:23 ואחרי שבשנה שעברה הגיעו עד לגמר הפיינל פור, השנה הטורקים מקווים גם להניף את הגביע. הם יגיעו ליד אליהו עם רצף של 11 ניצחונות רצופים ביורוליג, רצף שהתחיל עם 79:99 על מכבי תל אביב בסיבוב הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully