וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה הגישה הצעה ראשונה לאינטר עבור לאוטרו מרטינס

באיטליה טוענים: הקטלאנים הציעו 70 מיליון יורו עבור החלוץ, שיקבל חוזה משודרג לחמש שנים. ארתורו וידאל ונלסון סמדו ייכללו בעסקה?

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת זכייה בגביע הליגה

אחרי ההפסד הכואב בקלאסיקו, ברצלונה מעלה הילוך בניסיונותיה להבטיח את רכישתו של מטרת הרכש מספר 1 שלה לעונה הבאה: לאוטרו מרטינס. על פי דיווח באיטליה הקטלאנים שיגרו הצעה ראשונה של 70 מיליון יורו לאינטר עבור חלוץ נבחרת ארגנטינה. לפי אותו דיווח ברצלונה מציעה לחלוץ חוזה לחמש שנים שבמסגרתו הוא ירוויח 7 מיליון יורו לעונה כולל בונוסים, יותר מפי שלוש משכרו הנוכחי באינטר (2.2 מיליון יורו).

ללאוטרו יש סעיף שחרור בקיץ בסך 111 מיליון יורו שאפשר להפעיל אותו מה-1 ועד ה-15 ביולי, אבל הקטלאנים לא מתכוונים לשלם את הסכום הזה ועשויים להציע במסגרת העסקה שני שחקנים למועדון האיטלקי.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
ינחת בקאמפ נואו? לאוטרו/רויטרס

בין השמות שעשויים להיכלל בעסקה נכללים ארתורו וידאל, הקשר הצ'יליאני שמחירו מוערך ב-20 מיליון יורו וכבר חוזר על ידי אינטר וגם נלסון סמדו, המגן הימני שמחירו מוערך ב-40 מיליון יורו. על פי הדיווח בארסה מעוניינת גם בסטפנו סנסי הקשר האיטלקי, אך זה לא צפוי להיכלל בעסקה.

בלאוטרו, שכבש 11 שערי ליגה העונה, מעוניינות גם שתי הקבוצות ממנצ'סטר וגם צ'לסי וריאל מדריד עוקבות אחריו, כך שבארסה מעוניינת להאיץ את המו"מ כדי להקדימן. לאוטרו סומן כיורש של לואיס סוארס שסובל מפציעה והוא כבר בן 33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully