וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג סיימה ב-1:1 מול לברקוזן, באיירן הגדילה את הפער

ביילי כבש לזכות הקבוצה של בוס (29), שיק איזן (32) והבווארים פתחו פער שלוש נקודות בפסגה. מחאות נגד הופ באוניון ברלין-וולפסבורג

יוטיוב

המחזור ה-24 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים ונפתח בסערה אחרי שהמשחק ביו אוניון ברלין לוולפסבורג הופסק ל-10 דקות בגלל מחאה של אוהדי הקבוצה נגד דיטמאר הופ, אותו בעלים של הופנהיים שהיה קורבן המחאה אתמול של אוהדי באיירן מינכן. המשחק חודש והסתיים ב-2:2. לאחר מכן ר.ב. לייפציג איבדה שתי נקודות בבית כשסיימה ב-1:1 מול באייר לברקוזן.

פטריק שיק שחקן ר.ב. לייפציג. AP
פטריק שיק חוגג את השוויון/AP

ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 1:1

השוורים איבדו שתי נקודות יקרות במאבק האליפות ואפשרו לבאיירן מינכן להגדיל את הפער בצמרת לשלוש נקודות מהם וארבע מבורוסיה דורטמונד, זאת בעוד באייר לברקוזן השיגה נקודת חוץ מרשימה במאבק שלה על מקום בין ארבע הראשונות. לפני המשחק הניפו אוהדי לייפציג שלטים עם סמלי שלום ואהבה, בניגוד למחאות שהיו בסוף השבוע בבונדסליגה.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-29 אחרי שקאי האברץ פרץ מימין והעביר מסירת רוחב ללאון ביילי, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:1. היתרון הזה החזיק מעמד שלוש דקות עד שכריסטופר אנקונקו הגביה כדור חופשי משמאל ופטריק שיק עלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה את ה-1:1.

עוד בוואלה!

אוהדי באיירן מינכן קיללו את בעלי הופנהיים, השחקנים מחו במגרש

לכתבה המלאה
אוהדי אוניון ברלין מוחים נגד דיטמאר הוף הבעלים של הופנהיים. AP
אוהדי אוניון ברלין מוחים/AP

אוניון ברלין - וולפסבורג 2:2

הכדורגל הגרמני סער בשבת אחרי שהמשחק בין באיירן מינכן להופנהיים הופסק פעמיים בגלל מחאות מצד הקהל הבווארי כלפי הוף. אנשי באיירן יצאו נגד אוהדי הקבוצה, אבל זה לא מנע מהתופעה להתפשט והיום גם אוהדי אוניון ברלין הצטרפו ל"חגיגה" כשהניפו שלטים נגד הוף למרות שלא היה מדובר במשחק של הופנהיים. זה קרה מספר דקות אחרי השער הראשון של אוניון. הקהל המשיך במחאה והשופטים הפסיקו את המשחק אחרי שבקשת השחקנים מהאוהדים להסיר את השלטים לא נענתה. כעבור 10 דקות הקהל נעתר והמשחק חודש למספר דקות עד המחצית.

והיה גם כדורגל לא רע בכלל. המגן כריסטופר טרימל בישל בכדורים חופשיים לסבסטיאן אנדרסון (41) ומרווין פרידריך (56) שנגחו את אוניון ברלין ליתרון 0:2, אבל יאניק גרהארדט צימק באותה צורה בדקה ה-60 וההולנדי ואוט וחהורסט נגח את השוויון מקרוב אחרי פעולת הכנה יפה של המחליף ז'ואאו ויקטור. וולפסבורג נעצרה אמנם אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל לפחות נמנעה מהפסד ונותרה נקודה מתחת לשאלקה השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully