וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייתווייט בתמונת ההרכב של ברצלונה, בייל יהיה האס של זידאן?

חלוץ הרכש הדני של האלופה עשוי לרשום בכורה ב-11 בקלאסיקו (22:00), הוולשי עשוי לפתוח במקום ויניסיוס, קרוס יפתח במקום מודריץ'?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברצלונה וריאל מדריד לא נהנות אומנם מעונת שיא במונחים שלהן ומאבדות לא מעט נקודות, אך הקלאסיקו שייערך הערב (22:00) בברנבאו יהיה מסקרן במיוחד בעיקר בגלל המצב בטבלה. שתי המעידות הרצופות של הבלאנקוס נישלו אותה מהפסגה ממש לפני המשחק והעלו לשם את האלופה, שנהנית כרגע מיתרון של שתי נקודות על פני יריבתה המושבעת.

בעוד שבארסה נמצאת בכושר טוב עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ו-1:1 טוב מבחינתה מול נאפולי באלופות, הבלאנקוס נמצאים בסוג של משבר דווקא לקראת המשחק הגדול עם 3 משחקים ללא ניצחון, כולל הפסד בית כואב במיוחד למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. אגב, אם ריאל מדריד תפסיד הערב זו תהיה הפעם הראשונה שזידאן נוחל שלושה הפסדים רצופים כמאמן ריאל מדריד. ניצחון של ברצלונה גם יטה את הכף לטובתה לראשונה במאזן המפגשים ההיסטוריים כשנכון לעכשיו לכל קבוצה יש 72 ניצחונות ליגה בקלאסיקו.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד לפני ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. GettyImages
יפתח בקלאסיקו? גארת' בייל/GettyImages

לקיקה סטיין יש מספר התלבטויות לקראת ההתמודדות הזו וכאב ראש חיובי. ההתלבטות הראשונה היא לגבי מרטין ברייתווייט. החלוץ הדני רשם בכורה מוצלחת כמחליף בניצחון על אייבר והמאמן מתלבט על פי הדיווחים בינו לבין אנסו פאטי הצעיר, כשמקומם של מסי וגריזמן כמובן מובטח. אלא שישנה אפשרות נוספת ששניהם לא יפתחו וסטיין יפתח עם קישור מעובה כפי שעשה מול נאפולי כשבמקרה כזה וידאל יתפוס את המקום בקישור לצד ארתור, בוסקטס ודה יונג. ג'ורדי אלבה החלים ונכלל בסגל, אך צפוי להתחיל על הספסל ופירפו יפתח בעמדת המגן השמאלי.

לגבי ריאל מדריד, זידאן צפוי לערוך שני שינויים מהותיים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד למנצ'סטר סיטי. טוני קרוס שסופסל במפתיע מול סיטי צפוי לפתוח על חשבון לוקה מודריץ' ואילו בחלק הקדמי גארת' בייל עשוי לקבל הזדמנות על חשבון ויניסיוס ויחד עם בנזמה ואיסקו.

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה עם ליאונל מסי. GettyImages
נאבק על חולצת ההרכב עם פאטי. מרטין ברייתווייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully