וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן לא חושש למעמדו, סטיין בטוח: "הקלאסיקו חשוב יותר לריאל"

ספרד מתמרקת לקראת מפגש הפסגה בין ריאל לברצלונה (א', 22:00, ערוץ 50): קרוס אמור לפתוח, אלבה חוזר מנגד, סטיין יפתיע עם ברייתווייט?

מחזור 26הסתיים01/03/2020
ריאל מדריד
  • ג'וניור (71)
  • דיאס (90)
0
    ברצלונה
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

    ספרד ממשיכה לספור את השעות לקראת הקלאסיקו הגדול בו ריאל מדריד תארח את ברצלונה מחר (ראשון, 22:00, ערוץ 50) עם הזדמנות לחזור על חשבונה לפסגה. קרב הצמרת הזה במוקד המחזור ה-26 בלה ליגה הגיע בזמן ששני המאמנים נמצאים בלחץ - קיקה סטיין עם פצועים רבים ופתיחה מקרטעת לקדנציה שלו, וזינדין זידאן שהודח מהגביע, איבד את הפסגה ונמצא על סף הדחה גם מליגת האלופות.

    קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם טוני קרוס. רויטרס
    ההחלטה הייתה מקצועית, לדברי זידאן. טוני קרוס עם קארים בנזמה/רויטרס

    זידאן התייחס במסיבת העיתונאים לקשיים של שתי הקבוצות ואמר: "כשקבוצה מאבדת נקודות, אנשים נוטים לניתוח יתר. אנחנו עדיין עובדים קשה ומסתכלים קדימה במטרה להפוך את היוצרות. שני המועדונים האלה נמצאים במקומות הראשון והשני. אף אחד לא מצוי באסון, אלה שני המועדונים הבכירים. יש לנו פה הזדמנות נפלאה לשנות מומנטום. אני תמיד חושב חיובי והשחקנים שלי יגיעו כדי לנצח. אני צריך את האליפות כדי להישאר בתפקיד? זו החלטה שמישהו אחר אמור לקבל. אני יודע מה אני צריך לעשות. בכל מקרה תהיה רק אלופה אחת".

    המאמן צפוי להחזיר את טוני קרוס להרכב, אחרי שהשאיר אותו על הספסל באופן תמוה בהפסד הביתי למנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות. "קיבלתי החלטה, בחרתי הרכב אחר", הסביר שוב זידאן. "אין מה לחפש ספקולציות. יש לי הרבה אפשרויות וזה מה שבחרתי". ויניסיוס אמור להמשיך בהרכב וקיימת התלבטות בין מרסלו לפרלאן מנדי בעמדת המגן השמאלי. לוקה יוביץ' החולה לא בסגל של הבלאנקוס, כמו גם חאמס רודריגס הפצוע. מריאנו, מנגד, כן נכלל בסגל.

    ג'ורדי אלבה ברצלונה מאוכזב. רויטרס
    כשיר, אבל לא בטוח שיפתח. ג'ורדי אלבה/רויטרס

    ברצלונה קיבלה בשורות טובות מכיוון המגן השמאלי שלה, אחרי שג'ורדי אלבה התגבר על הפציעה בשריר הירך האחורי ונכלל בסגל למשחק. גם ג'רארד פיקה התאושש מהפגיעה בקרסול במשחק מול נאפולי באמצע השבוע ובהתקפה עשוי מרטין ברייתווייט לפתוח לראשונה לצד ליאונל מסי ואנטואן גריזמן.

    המאמן קיקה סטיין אמר לקראת המשחק: "אני מודע לאחריות שלי בעת הזו. אני מקווה שנוכל להקדיש ניצחון לאוהדים שלנו. ריאל מדריד קבוצה גדולה, אני לא בונה על זה שהיא לא בשיאה כרגע. אנחנו חייבים להיות מוכנים. יהיה נהדר מבחינתי לנצח בקלאסיקו הראשון שלי ולהמשיך את המאזן הטוב שלי מול ריאל. המשחק הזה יותר חשוב להם מאשר לנו לפי המצב בטבלה. נהיה נועזים וננסה לשלוט בכדור ולנצח. זה יכול להיות יום חשוב, ניצחון יעניק לנו יתרון משמעותי, אם כי לא מכריע".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully