וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מכבי חיפה נראית יותר טוב מאיתנו בליגה, נצטרך להיות במיטבנו"

28.2.2020 / 11:05

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק הקשה ביום ראשון: "לא יודע אם אנחנו אנדרדוג". מיגל ויטור: "משחקים מהסוג שכל שחקן מחכה להם"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: תגובות לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל כפר סבא

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ביום ראשון הקרוב הפועל באר שבע תפגוש את מכבי חיפה, במטרה להמשיך במומנטום ולהתקרב עוד יותר לצמרת הגבוהה. המאמן יוסי אבוקסיס, שקיבל בחזרה את לואי טהא ועמית ביטון ששבו מפציעות, דיבר במסיבת העיתונאים השבועית על ההכנות ולקראת ההתמודדות מול הירוקים.

"נצטרך להיות במיטבנו", אמר יוסי אבוקסיס. "אני לא ידוע אם אנחנו מגיעים למשחק מול מכבי חיפה כאנדרדוג. היא מציגה עונה טובה יותר מאיתנו בליגה, אבל מדובר בשתי קבוצות חזקות. בנוגע לשיר צדק, זו החלטה של כל המועדון יחד. היינו במצוקת בלמים וכולנו חשבנו על זה. הוא נכנס לעניינים טוב, כשהוא לא שיחק הוא התאמן כמו שצריך. מקצוען, אני שמח שהוא איתנו. כולם כשירים לשמחתי. יש עוד שני אימונים ואחריהם נהיה חכמים יותר".

פלייר מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מחכה למשחקים כאלו. ויטור/לירון מולדובן

"מחכים לנו שני משחקים קשים", ציין מיגל ויטור. "למרות זאת, אלו שני משחקים שכל שחקן מחכה להם. אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה אבל גם לשחק טוב. כרגע אנחנו מרוכזים רק במשחק הראשון נגד מכבי חיפה, אחריו נתכונן למשחק השני. אני חושב שכולם ראו שדויד סימאו היה טוב מאוד למרות שהוא לא שיחק הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully