וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: ניק בלקמן עשוי לפתוח, רועי קהת חוזר

28.2.2020 / 7:10

החלוץ האנגלי יוצא מ"הקפאה" בגלל הפציעות של אופואדו ושכטר, מיכה צפוי להמשיך על הספסל. קשר נתניה יפתח במקום אלמוג כהן המורחק (ש, 17:15)

מחזור 26הסתיים29/02/2020
מכבי נתניה
    1:0
    • (4) אלמוג
    מכבי תל אביב
    צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

    בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב בדרבי

    מכבי נתניה

    מאוכזבת מהמחזורים האחרונים ומהעובדה שנכשלה בניסיונה להעפיל לפלייאוף העליון, תנסה מחר (שבת, 17:15) מכבי נתניה להשיג ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב. בסיבוב הקודם בבלומפילד זה נגמר בתיקו אחרי סדרת שערים של מכבי תל אביב שנפסלו על ידי השופט גל לייבוביץ'. אלמוג כהן יעדר במכבי נתניה בגלל הכרטיס האדום במחזור שעבר. רועי קהת חזר השבוע לאימונים אחרי מות אחותו והוא צפוי לפתוח. חן עזרא אמור להמשיך בהרכב למרות שחש לא טוב בימים האחרונים ובקושי התאמן

    רועי קהת שחקן מכבי נתניה מול גיא משפתי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
    צפוי לפתוח שוב במקום אלמוג כהן. רועי קהת/ברני ארדוב

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ מאמן מכבי תל אביב יצטרך לקבל הכרעה מי יחליף את צ'יקו אופואדו שגמר את העונה ואת איתי שכטר שצפוי להיעדר עוד כשבועיים בשל מתיחה במפשעה. ניק בלקמן צפוי לפתוח בהרכב, אך גם יתכן שיונתן כהן ישחק כחלוץ ואילון אלמוג ישחק על הקו השמאלי.

    שחקן מכבי חיפה, עופרי ארד, מול שחקן מכבי תל אביב, ניק בלקמן. דני מרון
    עשוי לפתוח אחרי תקופת ייבוש ארוכה. ניק בלקמן/דני מרון

    טריוויה

    * 140 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 35:69 בניצחונות ועוד 36 לא הוכרעו.

    * מכבי נתניה ניצחה רק פעם אחת ב-20 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות (1:4 בפלייאוף העליון באפריל 2018) לעומת 15 הפסדים.

    * מכבי תל אביב שמרה על שער נקי ב-20 מ-25 המחזורים עד כה (שבע ספיגות בלבד) ותוכל לסיים את הליגה הסדירה ללא הפסד בפעם השנייה ברציפות.

    * כל עוד לא יספוג חמישייה, דניאל טננבאום ישבור את שיא המועדון שקבע פרדראג ראיקוביץ' מהעונה שעברה (12 שערי חובה), עם הכי מעט ספיגות אחרי 26 משחקים.

    * מכבי תל אביב אמנם סיימה ב-1:1 את שני משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל הרצף שלה ללא הפסד כאורחת עומד על 33 משחקי ליגה (שיא לאומי), מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully