וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף: "לא הסתדרתי עם אלישע לוי, בישראל לא קיבלתי את מה שרציתי"

"ארה"ב הפכה עבורי את ההחלטה לקלה", "אני לא מתחרט, אבל עדיין סופג ביקורת". וגם: פיפ"א או פורטנייט? קני סייף בראיון ראשון (ומרתק) בפולין

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

אחרי שלא שותף במשחק ליגה כבר תקופה ארוכה, בתחילת השבוע ערך קני סייף את משחק הבכורה שלו בליגה הפולנית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-77 בהפסד של קבוצתו לכיה גדנסק ללך פוזנן. רגע אחרי הופעת הבכורה שלו בקבוצה ובליגה, דיבר סייף עם התקשורת הפולנית על ההתאקלמות במדינה החדשה, על הבחירה בארצות הברית וגם על חייו האישיים.

"לפני שהגעתי לפולין שוחחתי עם המאמן", אמר סייף. הרגשתי שיש חיבור, שנינו חיבבנו האחד את השני והחלטתי להגיע לכאן". מיד לאחר מכן שאל המראיין את סייף :"שמעתי שהדבר הראשון שחיפשת כשהגעת לפולין הוא חנות לרכישת פלייסטיישן", ושחקן הכנף ענה: "כנראה שמישהו עבד עליך, כי זה לא נכון. הדבר הראשון שבדקתי הוא איפה נמצא המכון כושר. ארוסתי נותרה בישראל, כך שאני לא יוצא או מבלה, אלא מרוכז לחלוטין בכדורגל. הדבר היחיד שמעסיק אותי הוא חזרה לכושר שבו הייתי. מבחינתי כדורגל במקום הראשון, בשני ובשלישי. אבל כן, אני נהנה לשחק בפלייסטיישן כשיש לי זמן פנוי. אגב, אני לא משחק כמעט פיפ"א; פורטנייט זה המשחק שלי".

View this post on Instagram

@kennethsaief93 piłkarzem Lechii!

A post shared by Lechia Gdańsk (@lechia_gdansk) on

סייף נשאל על הבחירה בנבחרת ארצות הברית על פני נבחרת ישראל :"כשהייתי צעיר שיחקתי בכל הנבחרות של ישראל. בנוסף, שיחקתי גם בשני משחקי ידידות עם הנבחרת הבוגרת, אבל בהמשך לא הסתדרתי עם המאמן אלישע לוי ואני לא יודע מה הסיבה לכך. בניגוד לישראל, בנבחרת ארצות הברית התעניינו בי מאוד, והם הפכו את ההחלטה עבורי לקלה במיוחד. לארצות הברית יש נבחרת מצוינת, שמתחרה בכל הטורנירים הגדולים. בישראל לא קיבלתי את מה שרציתי, וב-2017 בחרתי בארצות הברית".

"אני לא מתחרט על כך ולא מתחרט על שום דבר בחיים שלי", הוסיף שחקנה של לכיה. "בעקבות ההחלטה עושים לי חיים קשים, אני סופג ביקורת, אבל אלו החיים של כדורגלן ואני יכול להתמודד עם זה. למרות שלא הייתי בישראל כבר זמן רב, אמא שלי גרה שם, וכשאני חוזר אליה אני מרגיש בבית. גדלתי בישראל, גרתי שם המון שנים ויש לי מנטליות ישראלית".

עוד אמר סייף: "בהתחלה, כששמעתי על ההתעניינות מצד הפולנים, היו לי ספקות. אבל מהרגע שנחתתי כאן, אני מאושר. האנשים נחמדים מאוד, העיר יפה ותמיד יש מה לעשות פה. אני זוכר שרוני רוזנטל, ששיחק בעבר בליברפול וטוטנהאם, אמר לי שזה מקום מדהים. גם השחקנים קיבלו אותי יפה מאוד בחדר ההלבשה. באמת, אין לי תלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully