וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר אמריק אובמיאנג: "אין לי מושג איך החמצתי ככה"

חלוץ ארסנל קיבל הזדמנות אדירה מול אולימפיאקוס בליגה האירופית אך החטיא בדקה ה-122: "אני אפילו לא יודע איך להסביר את מה שקרה שם". גם מיקל ארטטה מאוכזב: "זה כואב נורא"

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

בדקה ה-122, כעשר דקות לאחר שכבש שער ענק ושלוש דקות אחרי שער השוויון של אולימפיאקוס, קיבל פייר אמריק אובמיאנג הזדמנות אדירה לשלוח את ארסנל לשמינית הגמר, אך הוא החמיץ בענק וראה את היוונים חוגגים 1:1 שהעלה אותם לשלב הבא בליגה האירופית.

"אני אפילו לא יודע איך להסביר את מה שקרה שם", אמר אובמיאנג על ההחמצה. "נכון שדברים כאלו קורים, אבל אני מרגיש רע מאוד. אין לי מושג איך החמצתי ככה. הייתי עייף והיו לי קצת התכווצויות בשרירים, אבל זה לא תירוץ, כי אני חייב לכבוש מהמצבים האלו".

החלוץ הוסיף: "המצב של ארסנל לא פשוט, אנחנו עוברים תקופה קשה. אנחנו עובדים קשה ומנסים להשתפר, גם בליגה כמובן. אני מקווה שנוכל להשיג את הכרטיס לליגת האלופות בסיום העונה".

"זה כואב נורא", אמר המאמן מיקל ארטטה. "היו לנו המון הזדמנויות לנצח, וחבל שלא עשינו זאת כי המפעל הזה חשוב מאוד עבורנו. המשחק הזה סחט ממני רגשות רבים, הוא היה קשוח. אני מרגיש ששלטנו בכר הדשא אבל שוב ספגנו שער סתמי ממצב נייח, שהכניס אותנו לסיטואציה קשה. שוב, אני מאוכזב בצורה שקשה להסביר, אבל כן גאה בשחקנים שלי על הלחימה שהציגו".

פייק אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
"הייתי קצת עייף". אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully