וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא פשוט עושה הכול": למרות שלא שיחק - לברון ג'יימס זוכה לשבחים ומחמאות

"הוא אדיר, גם כשהוא לא משחק": שחקני הלייקרס מהללים את הכוכב שסיפק הצגה על הספסל בניצחון על הווריירס. ג'ואל אמביד יחזור בעוד כשבוע, פריטים של קובי בריאנט יימכרו במכירה פומבית

תגרה במהלך תחרות מעודדות בארצות הברית/צילום מסך

בווידאו: מכות במהלך תחרות מעודדות בארצות הברית

תאמינו או לא, אחד המפתחות לניצחון של לוס אנג'לס לייקרס הלילה (בין חמישי לשישי) על גולדן סטייט ווריירס היה לברון ג'יימס. בדרך כלל, אין זה מפתיע שהמלך מוביל את קבוצתו לניצחון, אבל הפעם הוא עשה זאת כשהוא יושב על הספסל, עם בגדים אזרחיים. לברון אמנם לא שיחק, אך פרט לכך הוא עשה הכול; הוא תמך בחברי, עודד אותם, נתן טיפים ואפילו לעג לדריימונד גרין, שהורחק ברבע השני.

"לברון פשוט עושה הכול", אמר אנתוני דייויס, שבלט בהיעדרו של ג'יימס. "הוא מסוג האנשים שתמיד תומכים. הוא עזר לנו, הרים לנו אחרי מהלכים גדולים, לחש לנו באוזניים. הוא פשוט אדיר, גם כשהוא לא משחק. אני מרגיש שכולם נתנו את הכול בגלל שהוא לא שיחק, כולם השקיעו יותר מאמץ וזה השתלם. היה כיף לראות את זה".

סרטון של לברון במהלך המשחק הפך לוויראלי, אחרי תגובה קורעת שלו לכך שגרין הורחק. הפורוורד של הווריירס השתולל על השופטים אחרי שריקה שלא אהב והורחק, אחרי פחות מעשר דקות על הפרקט. קינג ג'יימס התקשה להישאר אדיש לכך, ונתפס בעדשת המצלמה כשהוא נקרע מצחוק על הספסל של קבוצתו. מי שעבורו הסיטואציה קצת פחות מצחיקה היא גרין, שספג את העבירה הטכנית ה-14 שלו העונה, והוא רחוק שתי עבירות טכניות מהרחקה ממשחק אחד.

* פילדלפיה לא התקשתה במשחקה מול ניו יורק ניקס החלשה גם ללא בן סימונס וג'ואל אמביד שנעדרו. הסנטר הקמרוני נעדר בשל פציעה אחרי שנפגע במשחק האחרון של קבוצתו, אך נראה שהוא לא צפוי להיעדר לזמן ממושך. על פי דיווחים שונים בארצות הברית, אמביד, שסובל מכאבים בכתפו בעקבות הפציעה, ישוב לפרקט בעוד כשבוע. בנוגע לסימונס שנפצע באימון הקבוצה ונעדר כבר משלושה משחקים, הוא צפוי לשוב בעוד כשבועיים.

* מתקשים להיפרד מקובי בריאנט? ב-NBA הודיעו שבאפריל הקרוב, במסגרת מכירה פומבית שתיערך בארצות הברית, יוצעו למכירה כמה פריטים של הבלאק ממבה, לרבות שני סטים של מדים שלבש בעבר. התלבושת הראשונה מסדרת הגמר של שנת 2000, אז לבש קובי את המספר 8, ואילו השנייה משנת 2007, אז הוא כבר שיחק עם המספר 24. בנוסף, יוצעו למכירה גם נעליים של שחקן העבר שמת בהתרסקות מטוס, כדורים חתומים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully