וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין ברייתווייט: "אם כדורגל זה דת, ליאונל מסי הוא אלוהים"

חלוץ ברצלונה מתקשה לעכל את שיתוף הפעולה עם הפרעוש. דיווח: סטיין שוחח עם פפ, החודש האומלל של ריאל עלול לגמור לה את העונה

יוטיוב

מרטין ברייתווייט ממשיך להתאקלם בברצלונה, ולא מאמין שהוא זוכה לשתף פעולה עם ליאונל מסי באופן יום יומי. בראיון ראשון שהעניק לערוץ הטלוויזיה הרשמי של האלופה הספרדית, אמר היום (חמישי): "אף אחד לא מסוגל לעשות את הדברים שמסי עושה. אם כדורגל זה דת, הוא אלוהים. אנחנו ברי מזל שהוא איתנו".

ברייתווייט התייחס למעבר המרגש לאחר סגירת החלון ואמר: "זה היה גדול מאוד מבחינתי, כי המטרה שלי היתה לחתום במועדון גדול. יש לי זכרונות רבים מברצלונה, אני חושב על רונאלדיניו ופטריק קלייברט. האימון הראשון שלי כאן היה מדהים. עכשיו אני מרגיש כאן מאוד בנוח, זכיתי לקבלת פנים נהדרת וזה חלום שהתגשם".

לבסוף, על הקלאסיקו ביום ראשון אמר: "זה המשחק החשוב בעולם, יהיה מאוד אינטנסיבי ומלא לחץ. אני כבר לא יכול לחכות".

מרטין ברייתווייט שחקן ברצלונה עם ליאונל מסי. GettyImages
חלום שהתגשם. ברייתווייט עם מסי/GettyImages

מאמן ברצלונה קיקה סטיין צפה אתמול (רביעי) בברנבאו במשחק של ריאל מדריד מול מנצ'סטר סיטי בתא הכבוד של הסנטיאגו ברנבאו. ברצלונה, כידוע, תפגוש ביום ראשון את ריאל בברנבאו לקלאסיקו הגדול של ספרד, וסטיין צפה במשחק יחד עם עוזרו אדר סראביה במשחק שבו הקבוצה של פפ גווארדיולה גברה 1:2 על הבלאנקוס בשמינית גמר הצ'מפיונס.

בספרד דווח שאחרי המשחק מאמן ברצלונה נסע למלון שבו השתכנו אנשי מנצ'סטר סיטי, כולל המאמן פפ גווארדיולה. "ההערכה היא שהוא נפגש איתו", דווח בספרד. בין גווארדיולה לסטיין יש היכרות מוקדמת, וייתכן כי מאמן ברצלונה שוחח עם מאמן סיטי (מאמן בארסה לשעבר) על ההכנות שלו למשחק מול ריאל.

עוד בוואלה!

הזיזו אותו לאחור: הצלילה של זידאן בריאל נמשכת

לכתבה המלאה
קיקה סטיין מאמן ברצלונה. רויטרס
קיבל טיפים מהמאסטרו? סטיין/רויטרס

גווארדיולה הפך אתמול למאמן שניצח הכי הרבה פעמים את ריאל מדריד במאה ה-21 עם עשרה ניצחונות. בכך עבר מאמן הסיטי את ארנסטו ואלוורדה ודייגו סימאונה שמחזיקים כל אחד בתשעה ניצחונות על הבלאנקוס. בנוסף, הפך פפ למאמן השני בכל הזמנים שמשיג שני ניצחונות חוץ על ריאל מדריד, והראשון לעשות זאת בשני מועדונים שונים.

גווארדיולה סיפר שבמהלך 10 ימי המנוחה של סיטי לפני המשחק, הוא צפה במספר דו ספרתי של משחקים של ריאל ועשה הכנה מדוקדקת למדי. "אני תמיד צופה ביריבה כמה שאני יכול. הייתה לנו פגרה של עשרה ימים באנגליה וניצלתי אותה לצפות בכמה שיותר משחקים של מדריד. זה עזר לי להכיר אותם הרבה יותר. את פדריק ואלוורדה, למשל, לא הכרתי עד העונה. לכן הרגשתי צורך להכיר אותם לעומק, זו חובתי כלפי השחקנים".

מאמן ריאל מדריד, זינדאין זידאן עם מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. GettyImages
כבר פחות מחויך. זידאן/GettyImages

ריאל תגיע למשחק אחרי חודש פברואר אומלל במיוחד, שבו ספגה שלושה הפסדים, סיימה בתיקו אחד וניצחה רק פעם אחת. ריאל הודחה מהגביע עם הפסד ביתי 4:3 לריאל סוסיאדד, בשני משחקי הליגה האחרונים איבדה 5 נקודות כשהסתפקה ב-2:2 ביתי מול סלטה ויגו והפסידה בחוץ 1:0 ללבנטה, ואתמול, כאמור, הפסידה בבית 2:1 לסיטי. אם תספוג הפסד ביתי לברצלונה ביום ראשון, הפער של מסי וחבריו על הבלאנקוס בפסגה יצמח ל-5 נקודות.

חורחה ולדאנו, לשעבר המנהל המקצועי של ריאל מדריד, אמר: "הקלאסיקו בסוף השבוע הקרוב יהיה קרב הצולעות. גם בארסה וגם ריאל עוברות תקופה קשה. ההתאוששות של ברצלונה בליגה היא רק בזכות ריאל מדריד. זה רק הכושר הרע של ריאל שחיזק את בארסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully