וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "יתרון ביתיות? עדיין לא העפלנו"

26.2.2020 / 17:45

מאמן מכבי תל אביב ערך מסע"ת לקראת אולימפיאקוס (ה', 21:05) והזהיר משאננות. על השחקנים הפצועים: זוסמן וקווינסי חוזרים לסגל, לא יודע מתי בלאק יחזור. מילוטינוב וספאנוליס ייעדרו אצל היוונים

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ישיג ניצחון רביעי רצוף? ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב תארח מחר (ה', 21:05) את אולימפיאקוס במטרה להשיג ניצחון רביעי רצוף שעשוי לבסס אותה אפילו במקום הרביעי במידה שברצלונה תנצח את צסק"א מוסקבה במשחק שייערך לפני כן. יאניס ספרופולוס מתחיל לקבל חלק מהפצועים שלו בחזרה ובמשחק מול היוונים יובל זוסמן יהיו לראשונה בסגל מאז הפציעה.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר לסגל. יובל זוסמן/דני מרון

יאניס ספרופולוס הזהיר משאננות ואמר במסע"ת: "ביורוליג כל משחק הוא פתוח, אם אתה לא משחק טוב אתה יכול להפסיד לכל הקבוצות. אם לא נעשה את העבודה שלנו כמו שצריך, יהיו לנו בעיות. עדיין מוקדם לדבר על יתרון ביתיות. עדיין לא העפלנו ואנחנו חושבים על זה כרגע. זה הפוקוס שלנו. אנחנו חושבים רק על כל משחק לגופו".

על הפצועים של הקבוצה: "טאריק בלאק עדיין בחוץ, לא יודעים עדיין מתי הוא יחזור. יובל (זוסמן) במצב טוב מאוד. הוא חוזר וישחק מול אולימפיאקוס. גם קווינסי אייסי בסגל ואני מקווה שהסגל שלנו יהיה מלא בהמשך".

על אולימפיאקוס: "יש לה חיסורים משמעותיים כמו מילוטינוב וספאנוליס. אבל יש להם שחקנים מנוסים כמו פפאניקולאו ואחרים. אנחנו צריכים להתמקד בכל השחקנים של אולימפיאקוס. הם יכולים לפגוע בנו אם לא נהיה מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דווייט באקס אולימפיאקוס. GettyImages
יערוך בכורה בהיכל. דווייט באקס/GettyImages

מנגד, אולימפיאקוס הגיעה לארץ בסגל חסר ללא שניים משחקניה הטובים ביותר - ניקולה מילוטינוב הסנטר הפצוע וגם ואסיליס ספאנוליס האגדי שגמר את העונה. מאידך, ברצוקאס קיבל בחזרה את ברנדון פול ואוגוסטין רוביט וגם אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי שהחלים מפציעה. בנוסף, הקבוצה קיבלה אישור לרשום את שחקני הרכב דווייט בייקס ושאקיל מקיסיק שיערכו את הבכורה שלהם בהיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully