וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס: ניקולה מילוטינוב יחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב

היוונים יחסרו את הסנטר הסרבי ואת ספאנוליס ביד אליהו, אבל יקבלו בחזרה את טיילור רוצ'סטי. היורוליג הסירה את איסור הרכישות, דווייט בייקס ושאקיל מקיסיק יעמדו לרשות המאמן יורגוס ברצוקאס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אולימפיאקוס פיראוס חווה עונה עמוסת בעיות, והערב (שלישי) היא תנחת בישראל עם עוד אחת בחיקה: ניקולה מילוטינוב, כוכבה המוביל של הקבוצה, יחמיץ את המשחק ביום חמישי ב-21:05 נגד מכבי תל אביב.

היוונים סובלים בתקופה האחרונה ממכת פציעות. ואסיליס ספאנוליס וואסיליס חרלאבופולוס גמרו את העונה, והסנטר הסרבי נקע את הקרסול בניצחון על וילרבאן בשבוע שעבר.

עם זאת, יש גם חדשות טובות עבור האדומים. ברנדון פול ואוגוסטין רוביט התאוששו ממחלה, וגם אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי החלים מפציעה, כך ששלושתם יעמדו לרשותו של המאמן יורגוס ברצוקאס ביד אליהו. והם לא היחידים.

הנהלת היורוליג הודיעה על הסרת איסור הרכישות נגד אולימפיאקוס, והמשמעות היא שהזרים החדשים דווייט בייקס ושאקיל מקיסיק יוכלו להירשם ולרשום את הבכורה שלהם ביום חמישי.

האיסור הזה מנע מאולימפיאקוס לשתף את השניים מול וילרבאן, אך היוונים הסתדרו וניצחו 68:77 את הצרפתים. שאקיל מקיסיק הגיע מבשיקטאש המפורקת, שבמדיה הצטיין ורשם ממוצעים של 16.6 נקודות בליגת האלופות ו-17.6 נקודות למשחק בליגה הטורקית. בייקס הגיע לאולימפיאקוס אחרי שרשם ממוצעים של 20.5 נקודות ו-5.3 אסיסטים במדי שנזן הסינית. הוא הספיק לשחק גם ב-NBA במדי טורונטו ודטרויט, אך נחתן מהן.

בעוד שמכבי תל אביב נלחמת עם צסק"א מוסקבה על המקום הרביעי שמקנה ביתיות בפלייאוף, היוונים במלחמה על הכרטיס האחרון לפלייאוף כשהם מחזיקים במאזן של 14:11, בדיוק כמו חימקי מוסקבה, מילאנו ופנרבחצ'ה שנאבקות עמה על הכרטיס הזה.

דווייט באקס אולימפיאקוס. GettyImages
יעשה צרות למכבי תל אביב? דווייט בייקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully