וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו התקרבה שוב ליובנטוס, רומא התאוששה עם רביעייה

2:3 על גנואה הקטין מחדש את הפער מהמוליכה, אימובילה הגיע ל-27 כיבושים העונה. רומא עצרה אץ רצף ההפסדים עם 0:4 על לצ'ה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לא פחות מארבעה משחקים שהיו מיועדים להיערך היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-25 בליגה האיטלקית נדחו בשל התפשטות נגיף הקורונה. באחד שכן שוחק המשיכה לאציו הנהדרת את הדהירה שלה עם 2:3 בגנואה. רומא התאוששה עם 0:4 קליל באולימפיקו מול לצ'ה.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. רויטרס
והוא בשלו. אימובילה/רויטרס

גנואה - לאציו 3:2

המומנטום המופלא של לאציו נמשך, עם משחק 19 ברציפות ללא הפסד שצימק מחדש את הפער מיובנטוס המוליכה לנקודה בלבד. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשפליפה קייסדו מצא את אדם מרושיץ שפרץ נהדר לרחבה וקבע 0:1. בדקה ה-51 הגיע הכיבוש התורן של צ'ירו אימובילה, שחגג את שערו ה-27 העונה והכפיל את התוצאה. פרנצ'סקו קסאטה צימק עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה (57), אולם המילה האחרונה היתה שייכת לדנילו קטלדי (71), שסובב כדור חופשי וסגר עניין. דומניקו קרישטו רק צימק מהנקודה הלבנה (89), אולם גנואה נותרה מתחת הקו האדום.

עוד בוואלה!

בהלת הקורונה הגיעה לכדורגל: ארבעה משחקים באיטליה נדחו

לכתבה המלאה
הנריך מחיטריאן (מימין) עם ג'נגיז אונדר שחקני רומא. רויטרס
כבש ובישל לחברו. הנריך מחיטריאן, מימין, עם ג'נגיז אונדר/רויטרס

רומא - לצ'ה 0:4

הג'אלורוסי חששו מהפסד רביעי רצוף - דבר שלא קרה להם מאז נובמבר 2008 - ועצרו גם את הסחף וגם את לצ'ה שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. העולה לא ניצחה באולימפיקו מאז 1986 וכשלה גם בניסיון ה-15 שלה מאז. הנריך מחיטריאן בישל לג'נגיז אונדר בדקה ה-13 וכבש בעצמו במתפרצת בדקה ה-37 אחרי הכנה של אדין דז'קו, שחתם את התוצאה בדקה ה-70 עם שערו ה-12 העונה בליגה. קרלס פרס המחליף בישל לאלכסנדר קולארוב בדקה ה-80 את הרביעי, ורומא במקום החמישי ובפיגור שלוש נקודות מאטאלנטה הרביעית שמשחקה נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully