וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן האופי של מכבי תל אביב: "יהיה משחק קשה יותר מפנרבחצ'ה"

21.2.2020 / 9:43

הצהובים יתארחו אצל ולנסיה החמה (22:00, ספורט 5), פסימיות לגבי האפשרות שאייסי וזוסמן ישותפו: "אחרים יצטרכו להרים את ההגנה"

באדיבות איגוד הכדורסל

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) למשחק חוץ נגד ולנסיה במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום החמישי במפעל, עם מאזן של 16 ניצחונות לעומת 8 הפסדים, ואילו הספרדים מדורגים במקום השביעי עם 12 ניצחונות ו-12 הפסדים.

הקבוצה הגיעה אמש בשעות הערב לולנסיה בטיסה ישירה כשהיא מלווה בכמה מאות אוהדים שיצרו אווירה חמה. הבוקר יערכו הצהובים תדריך וידאו מסכם ולאחר מכן את אימון הקליעות האחרון לפני ההתמודדות.

קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב. אתר פנרבחצ'ה, אתר רשמי
סיכוי נמוך שישחק. קווינסי אייסי עם ארון ג'קסון ואלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, אתר פנרבחצ'ה

בקבוצה עדיין סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שקווינסי אייסי ויובל זוסמן ישותפו. השניים עדיין לא ערכו אימון מלא עם מגע מאז הפציעות שלהם, ובקבוצה לא רוצים לסכן אותם גם במחיר של הפסד. גם אם יקבלו אישור לשחק מהצוות הרפואי, הם צפויים לשחק מעט.

"זה משחק קשה יותר מהמשחק באיסטנבול נגד פנרבחצ'ה", העריכו אתמול בקבוצה. "מדובר בקבוצה בכושר מצוין ובמומנטום נהדר. רק לפני שבוע היא ניצחה את ברצלונה. שניים מהשומרים היותר טובים שלנו כנראה לא ישחקו, אז שחקנים אחרים יצטרכו להרים את הרמה ההגנתית. זה משחק חשוב אם רוצים להמשיך לחלום, מבחן אופי גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully