וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון הגדול של ותיקי הנבחרת: "בדיוק בשביל זה מקל ופניני פה"

21.2.2020 / 8:42

בנבחרת שיבחו את זקני השבט אחרי הניצחון על פולין: "עברנו הצערה, אבל החבר'ה עם הניסיון חשובים". כל הכרטיסים לרומניה נמכרו

באדיבות איגוד הכדורסל

בווידאו: חגיגות הניצחון של הנבחרת

נבחרת ישראל פתחה אמש (חמישי) ברגל ימין את מוקדמות יורובאסקט 2021 עם ניצחון חוץ 71:75 על נבחרת פולין בגילביצה. גל מקל, קפטן הנבחרת, היה השחקן המצטיין עם 11 נקודות ו-10 אסיסטים, כשמלבדו עוד שני שחקנים קלעו בספרות כפולות - עידן זלמנסון עם 12 נקודות ב-12 דקות, ורפי מנקו עם 10 נקודות. גם גולן גוט וגיא פניני עם 9 נקודות כל אחד, תמיר בלאט עם 8 נקודות ו-8 אסיסטים ואיתי שגב עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים, רשמו משחק טוב.

"באנו לפה ועשינו את העבודה כמו שצריך", סיכם תמיר בלאט, "יש לנו חבר'ה מדהימים, חבורה שמאוד מגובשת ביחד. עשינו ניצחון גדול בפולין מול 12 אלף אנשים, ועכשיו הפנים קדימה למשחק הבא נגד רומניה. יהיה כיף".

גולן גוט הוסיף: "זה הישג מאוד גדול, זו רק ההתחלה, יש לנו עוד משחק מול רומניה בבית. הראינו הרבה אופי ויש לנו נבחרת ממש טובה - השחקנים מחויבים ויש הרבה אהבה אחד כלפי השני. נצטרך להביא את זה גם נגד רומניה".

שחקני נבחרת ישראל, עידן זלמנסון. אתר FIBA, אתר רשמי
יש בהם אהבה, והיא תנצח. שחקני הנבחרת/אתר רשמי, אתר FIBA

בנבחרת פרגנו ליכולת של מקל ופניני ברגעי ההכרעה: "גל היה יוצא מן הכלל, לא היה אפשר לשים לב שהוא לא שיחק עם השחקנים האלה במשך שנה וחצי", אמר אחד מאנשי הנבחרת, "בשביל הדברים האלה הוא וגיא פניני בנבחרת. נכון שעשינו תהליך של הצערה, אבל אתה צריך את החבר'ה עם הניסיון שיעזרו לצעירים האלה להתקדם".

בנבחרת לא היו אופטימיים מדי ערב המשחק בגילביצה, והודו שהיו פסימיים גם לנוכח ההפסדים של הנבחרת בשנים האחרונות במשחקי חוץ גם מול יריבות נחותות. "הפסדנו באסטוניה רק לפני שנתיים, וגם גאורגיה נבחרת חלשה יותר מפולין והפסדנו לה. לכן זה ניצחון ענק", סיכם אחד מאנשי הנבחרת, "עכשיו צריך לדעת למנף את זה להמשך הקמפיין".

הנבחרת תנחת בישראל בשעות הצהריים ותחזור לאימונים מחר. דני אבדיה וג'ייק כהן, שיעמדו לרשותו של המאמן עודד קטש במשחק נגד רומניה ביום שני, ינחתו מולנסיה רק כמה שעות לפני האימון במוצאי שבת, אך לפי התוכנית אמורים לערוך אימון מלא. קטש יצטרך להחליט מי יהיו שני השחקנים שיפנו את מקומם בסגל עבור השניים. אדם אריאל שלא התלבש אמש לאחר שספג מכה בפניו, לא כשיר למשחק.

באיגוד הכדורסל הודיעו היום כי כל הכרטיסים למשחק נגד רומניה אזלו. בישראל בונים על מאזן הבית המצוין בדרייב אין, כשהכחולים לבנים ניצחו את כל ארבעת משחקיהם בקמפיין מוקדמות אליפות העולם באולם זה, ומקווים שבעזרת התמיכה של הקהל יוכלו לרשום ניצחון נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully