וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של נבחרת ישראל, גל מקל: "ניצחון גדול, שמחים מאוד"

20.2.2020 / 21:52

הכחולים-לבנים חגגו על הפרקט בפולין ואז בחדר ההלבשה. הקפטן מרוצה מפתיחת הקמפיין, עודד קטש החמיא לרכז שלו: "הוא אוהב כשהאחריות עליו וברוב המקרים הוא מספק את הסחורה. זה ניצחון חשוב"

באדיבות איגוד הכדורסל

בווידאו: נבחרת ישראל חוגגת בחדר ההלבשה

בדיוק כך קיוותה נבחרת ישראל לפתוח את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2021. עודד קטש ושחקניו שרדו הערב (חמישי) את משחק החוץ הקשה בפולין, ולמרות שחסרו את דני אבדיה, ג'ייק כהן ויובל זוסמן, השיגו 71:75 חשוב. עם השריקה לסיום החלו חגיגות גדולות באולם, שנמשכו גם בחדר ההלבשה. גל מקל שחזר לסגל בלט עם 11 נקודות ו-10 אסיסטים וביום שני תארח ישראל את רומניה. ניצחון יקרב אותה מאוד להבטחת הכרטיס לטורניר וימנע דפיקות לב מיותרות בהמשך הקמפיין.

"זה ניצחון חשוב מאוד במקום שלא פשוט לשחק בו, ואת זה יגידו הרבה מאמנים. יש שם שחקנים מהסגל שלא מזמן סיים במקום השמיני בעולם", סיכם עודד קטש. "זו דרך נהדרת להתחיל את הקמפיין. התחלנו טוב את המשחק, היתה להם את הריצה שלהם אבל הראינו אופי בזמן הנכון. אני מאוד גאה בדרך ששיחקנו ובאיך שהשחקנים הגיבו. זה לא קל בשיטת החלונות להתכונן למשחק הזה, אבל כל השחקנים באו מוכנים ובפוקוס לשבוע הזה, אני מחכה לשחק מול הקהל הביתי שלנו".

על ההופעה הטובה של מקל אמר המאמן: "לא סתם גל הוא הקפטן שלנו, מהיכרותי עם גל הוא אוהב משחקים כאלה, הוא אוהב כשהאחריות עליו וברוב המקרים הוא מספק את הסחורה". קטש הביט קדימה למשחק מול רומניה, אליו יחזרו דני אבדיה וג'ייק כהן, ונשאל על מי יוותר מהסגל הנוכחי: "דני וג'ייק שחקנים שאי אפשר לוותר עליהם, נחכה ונראה. קודם כל נחכה, נתאושש, נראה מי יהיה בכושר טוב".

צפו בחגיגות על הפרקט בסיום המשחק

באדיבות איגוד הכדורסל

מקל עצמו הוסיף: "אחלה ניצחון להתחיל את הקמפיין, ממש שמחים ומרוצים. היה משחק טוב, הרבה עליות וירידות, הרבה מומנטומים, שלטנו ברוב המשחק. מפה ממשיכים הלאה. המטרות שלנו עוד רחוקות, צריך להתרכז רק במשחק הבא, אבל זו התחלה ברגל ימין, התחלה עם אופי ואנחנו מאוד שמחים. זה ניצחון גדול, ראינו איזו נבחרת טובה פולין במונדובאסקט. הכדורסל הפולני ממש מתקדם, האווירה הייתה טובה, כדורסל טוב בזמן הנכון של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully