וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דיאנג'לו הריסון עשוי להצטרף, סווינג צפוי לעזוב

19.2.2020 / 21:36

הכתומים נמצאים בשיחות עם הגארד ששיחק לפני שנתיים בגלבוע/גליל ושוחרר מנועלת הטבלה בליגה הצרפתית הראשונה. הפורוורד צפוי לשלם את המחיר. נס ציונה עשויה לצרף את טישמן

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

בווידאו: נבחרת ישראל במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה

מכבי ראשון לציון עשויה לצרף בקרוב את הגארד האמריקאי דיאנג'לו הריסון ששיחק בעונת 2017/18 במדי הפועל גלבוע/גליל. הריסון שוחרר היום (רביעי) מקבוצת לה פורטל, נועלת הטבלה הצרפתית, כשהצדדים עדיין צריכים לחתום על הסכם עזיבתו, ובעיר היין מנסים זה תקופה ארוכה לצרפו ומקווים לעשות זאת בקרוב. מי שצפוי לעזוב אם הריסון יחתום, הוא ג'ורדן סווינג, ממנו קיימת אי שביעות רצון בחודש וחצי האחרונים. מועמד נוסף להצטרף לכתומים, אם הריסון לא יחתום בסופו של דבר, הוא הגארד טריי לואיס, ששוחרר לאחרונה מגראבלין הצרפתית.

הריסון (26, 1.93) היה אחד השחקנים המלהיבים בגלבוע לפני שנתיים כשהוא רושם 16.9 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. לאחר אותה עונה עבר לאניסיי מרוסיה, והעונה חתם בלה פורטל, הנמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה בצרפת, ובמדיה רשם 15.9 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אך במקביל הביע אי שביעות רצון ממיקום הקבוצה וביקש לעזוב.

שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו הריסון. יוסי ציפקיס
יחזור לקדנציה נוספת בישראל? דיאנג'לו הריסון/יוסי ציפקיס

בכך לא אמורים להסתיים השינויים בעיר היין. הכתומים מחפשים מקורות מימון כדי להחתים את פרדריק בורדיון עד לסיום העונה, ומקור שכזה עשוי להגיע ממקור לא צפוי. עירוני נס ציונה הביעה עניין בנמרוד טישמן, שדקות המשחק שלו העונה בראשון לציון ירדו לעומת סוף העונה שעברה, ואם הוא יחצה את הכביש ללב המושבה, תוכל הקבוצה של גיא גודס להחתים את בורדיון עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully