וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ספגה עונש רדיוס של משחק אחד

20.2.2020 / 18:06

הירוקים הורשעו בגין הקריאות הגזעניות לעבר אנז' פרדי פלומן מבית"ר ירושלים לפני שבוע וחצי ויארחו את הפועל באר שבע בליגה מחוץ לחיפה, בנוסף ספגו עונש של משחק אחד על תנאי

שלומי גבאי

מכבי חיפה ספגה הערב (חמישי) עונש רדיוס של משחק אחד בעקבות התנהגות גזענית של אוהדיה ותיאלץ לארח את הפועל באר שבע בליגה באצטדיון אחר, שאינו האצטדיון העירוני בעיר. הירוקים גם ספגו עונש קנס בסך 20 אלף שקלים בגין הדלקת שש אבוקות ביציע אוהדי הקבוצה, זו ההרשעה השביעית של מכבי חיפה העונה בסעיף של התפרעות אוהדים.

מכבי חיפה עמדה לדין בעקבות הנהמות שהושמעו לעבר אנז' פרדי פלומן במהלך המשחק בין הירוקים לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר (0:2 לבית"ר) באצטדיון טדי. במהלך המשחק פלומן התלונן כי ספג נהמות מכיוון אוהדי הירוקים. הוא פנה פעמיים לקוון בנושא במחצית הראשונה, והתלונן. מנגד, אוהדי חיפה טענו שהוא הפנה לעברם אצבע משולשת, והם הגיבו לו על ההתגרות.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
ייאלצו לנדוד/ברני ארדוב

לאחר מכן, בסיום, אחרי השער של פלומן בתוספת הזמן שקבע 0:2 לבית"ר, הצרפתי רץ לעבר יציע האורחים, השתיק את אוהדי חיפה ושם את האצבע על פיו בתנועת התרסה, וספג מהשופט כרטיס צהוב. גם אז נשמעו לעבר פלומן נהמות מכיוון אוהדי חיפה. כזכור, גם במפגש הראשון בין הקבוצות שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה התלונן שספג נהמות מכיוון אוהדי מכבי חיפה. הרדיוס הקודם של מכבי חיפה היה לפני ארבע שנים (אירחה בנתניה, 0:0 מול הפועל תל אביב בפברואר 2016).

בהחלטתו כתב הדיין גיורא לנדאו כי "נציגי הנאשמת מאשרים את הנאמר בדו"ח השופט בדבר הנסיבות בהן נשמעו נהמות מיציע אוהדיה (...) קרי, אין מחלוקת ש(1) נשמעו נהמות (2) לאחר אקט של התרסה מצד השחקן היריב. הסיבה להתנהגותו של השחקן (אשר מצא לנכון לאחר הבקעת השער לרוץ עד לצידו הנגדי של האצטדיון כדי להתגרות באוהדי הנאשמת), אינה ידועה לנציגי הנאשמת וגם השופט בדו"ח אינו מתייחס לכך. אציין כי בהמשך דו"ח השופט נאמר שהשחקן פנה במהלך המחצית הראשונה לצוות השיפוט וטען ששמע נהמות מצד אוהדי הנאשמת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully