וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש של מכבי חיפה: היעדרות של נטע לביא ברבע גמר הגביע

18.2.2020 / 17:52

הקפטן שכבר החמיץ את משחק העונה בגלל כרטיסים צהובים, לא יוכל לשחק ברבע הגמר מול הפועל באר שבע אם יספוג צהוב בשבת, ולירוקים אין מחליף. גם סאן מנחם וירדן שועה בסכנה

שלומי גבאי

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל חדרה

האם סיפור הצהובים של נטע לביא ממשחק העונה יחזור על עצמו? זה החשש הגדול במכבי חיפה לקראת המפגש עם מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה. הקפטן ספג את הכרטיס הצהוב השמיני שלו בניצחון 0:1 על הפועל חדרה, מה שאומר שכרטיס צהוב במשחק החוץ בשבת ימנע ממנו לשחק ברבע גמר הגביע מול הפועל באר שבע ב-4 במרץ.

נטע לביא עם סאן מנחם שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
הצהוב התשיעי יכול לעלות ביוקר. נטע לביא/ברני ארדוב

ז'אנדו פוקס, שהחליף את לביא והציג יכולת מאכזבת באותו הפסד מפורסם 4:3 למכבי תל אביב במשחק העונה בתחילת ינואר, כבר לא נמצא במכבי חיפה ולמעשה לקפטן אין מחליף (האפשרות היחידה היא להסיט לעמדה את עופרי ארד). אגב, אם לביא יחזיק מעמד, יגיע לרבע גמר הגביע ורק אז יספוג את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו, אז הוא ייעדר מהמחזור השני של הפלייאוף העליון. ומי מחכה שם? שוב, מכבי תל אביב.

המצב הנוכחי, בו הקבוצה נאלצת להסתדר עם קשר אחורי טבעי אחד בסגל וללביא אין גיבוי, מגביר את הרצון למצוא שחקן איכותי בעמדה זו לקראת העונה הבאה. מכבי חיפה תנסה לצרף קשר מנוסה שיסייע במרכז השדה, כשהאופציות הן שחקן זר או החזרתו של בירם כיאל. קשר הנבחרת שב לברייטון אחרי הניתוח ובמועדון ממתינים לראות כיצד הוא מתאושש מהפציעה באזור המפשעה ומההיעדרות הממושכת. שבוע הבא ינסה כיאל לשוב בהדרגה לאימונים בברייטון, כשגם בנבחרת עוקבים אחרי התקדמותו.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
עוקבים אחר התאוששותו. בירם כיאל/שלומי גבאי

יש לציין כי לביא הוא לא היחיד שנמצא בסכנת צהובים. סאן מנחם וירדן שועה סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, ואם יספגו את החמישי ביום שבת אז לא יוכלו לשחק בגביע. וכמו במקרה של לביא, גם למנחם אין מחליף כרגע, לאור פציעתו של ליו הספרדי.

המשמעות היא שהמגן הניגרי איקוום אוטין, שלא ממש נספר על ידי מרקו בלבול וקיבל רק 29 דקות ליגה העונה ו-14 דקות בגביע, יידרש למלא את מקומו. אגב, המשחק האחרון (והשני בסך הכול) בו פתח אוטין, היה נגד הפועל באר שבע במפגש האירופיות של גביע הטוטו ב-21 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully