וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענק הנורבגי: גם הרשת משתגעת מההצגה של ארלינג הולאנד

ההופעה האדירה של חלוצה בן ה-19 של דורטמונד שכבש צמד ב-1:2 על סן ז'רמן ממשיכה להכות גלים. גם ברשת לא נותרו אדישים, כולל השוואות לענק הירוק ורוקי 4

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב

ארלינג הולאנד ממשיך לייצר מספרים לא הגיוניים תוך כדי שהוא מנפץ לא מעט שיאים. חלוצה בן ה-19 של בורוסיה דורטמונד סגר אתמול (שלישי) 39 שערים העונה ב-29 הופעות בכל המסגרות תוך כדי שהפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-10 שערים בליגת האלופות. בנוסף הפך הנורבגי לשחקן הראשון בהיסטוריה של דורטמונד שכובש בהופעת הבכורה שלו במפעל במדים הצהובים-שחורים. גם הרשת לא נותרה אדישה לתופעה יוצאת הדופן.

ציוץ אחד ערך השוואה בין קור הרוח של החלוץ בן ה-19 מול השער לבין אדישותו המוחלטת של איוון דראגו האיום מהסרט הקלאסי רוקי 4, בעוד חלק ראו דווקא דמיון לענק הירוק. גם חלק מאוהדי מנצ'סטר יונייטד, אליה היה מיועד לעבור הולאנד במהלך החלון האחרון הודו שהשידוך בין דורטמונד לחלוץ הפורה נראה אידיאלי.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ברשת כבר השוו אותו לאיש הרע מרוקי 4. ארלינג הולאנד/GettyImages

מעבר למחוות ההומוריסטיות, הנתונים המפחידים של הולאנד המשיכו להדהד ברחבי הרשת. כעת ניתן רק לראות האם השחקן וקבוצתו יוכלו להמשיך בקצב הזה ולגבור על השחקנים של תומס תוכל גם בגומלין שייערך בצרפת בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully