וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרות המרכזיות של מכבי חיפה בקיץ: קשר אמצע ושחקן הגנה זרים

18.2.2020 / 11:38

הירוקים כבר מתכננים את העונה הבאה. על הכוונת: מגן ורסטילי וקשר שיסייע לאשכנזי ולביא במרכז המגרש. כיאל שוב על הפרק

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

במקביל למאבקי האליפות וגביע המדינה, במכבי חיפה עוסקים באופן טבעי גם בעונה הבאה וכבר עוקבים אחרי שחקנים זרים כשהעמדות שסומנו כמרכזיות הן של קשר מרכזי ושחקן הגנה ורסטילי.

הירוקים למעשה לא צירפו מחליף לז'אנדו פוקס שעזב בינואר ונותרו עם שמיכה קצרה במרכז המגרש. סגנית המוליכה ניהלה מגעים עם כמה שחקנים לעמדה הזו בינואר ולבסוף הנחיתה בישראל את מרטין האשק, אבל המו"מ פוצץ בגלל שהצ'כי נסוג מהסיכום עמו והעלה את הדרישות ברגע האחרון.

בכפר גלים לא מבזבזים זמן וכבר מחפשים זר אחר שיוכל להתחרות על מקום בהרכב עם נטע לביא ויובל אשכנזי, או לשחק לצדם. אפשרות נוספת היא צירופו של בירם כיאל, שעונה בדיוק על הצרכים המקצועיים שסומנו. במכבי חיפה עוקבים כל העת אחר ההתפתחויות בגזרת הקשר שגדל במועדון והיו מאוד רוצים לראות אותו חוזר.

שגיא דרור שחקן הפועל כפר סבא לפני ליו שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
הסיכויים שימשיך נמוכים מאוד. ליו/לילך וייס רוזנברג

העמדה השנייה שסומנה היא של שחקן הגנה ורסטילי, שיוכל למלא לפחות שני תפקידים ולשחק הן כמגן ימני והן כמגן שמאלי. ליו הספרדי הצטרף לפני כמה שבועות מתוך כוונה לתפקד אותו בשני צדי ההגנה, אבל מאז הגעתו שיחק 57 דקות בלבד וביום שבת נפצע וצפוי להיעדר כחודשיים. כרגע נראה שהסיכויים שהאופציה להארכת חוזהו תמומש, נמוכים מאוד.

בחלק הקדמי קיימת שביעות רצון יחסית ולכן החיפוש אחר זרים חדשים מתמקד בעמדות אחוריות יותר. מכבי חיפה כבשה העונה 52 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה (מכבי תל אביב שנייה עם 44), אבל בכפר גלים לא פוסלים אפשרות לצרף גם שחקן התקפה חדש אם יימצא מועמד שיכול לשפר את הסגל באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully