וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה הגישה תלונה נגד השופט, איגוד השופטים הגיב בתלונה נגד שרון מימר

16.2.2020 / 17:05

במועדון ביקשו שנאאל עודה לא ישפוט אותם יותר, הוועדה המקצועית גיבתה את האדום ששלף ללבאבידי ובאיגוד נטען בהגשת התלונה: "נפעל למיצוי הדין עם מי שינסה לתרץ כישלון אישי וקבוצתי על חשבון צוות השיפוט"

שלומי גבאי

הפועל חדרה הגישה הבוקר (ראשון) תלונה חריפה לאיגוד השופטים נגד נאאל עודה, שניהל את המשחק אתמול בו הפסידה הקבוצה 1:0 למכבי חיפה בחוץ. כזכור, אתמול המאמן שרון מימר התבטא בחריפות נגד עודה ("לא הפסדנו למכבי חיפה, הפסדנו לשופט") והיום החליטו במועדון לבקש מאיגוד השופטים לפסול את עודה מלשפוט במשחקי הקבוצה.

לטענת אנשי חדרה עודה שמע את הביקורת של מימר נגדו וחיפש אותו לאחר המשחק. לטענתם, אחרי שהם הבהירו לו שהמאמן כבר עזב את האצטדיון, השופט אמר להם: "איך הוא אומר עליי את הדברים האלה? מאמן 20 שנה בליגת העל שמעולם לא סיים עונה עם קבוצה. לא נורא הוא עוד יקבל".

עודה עצמו הכחיש שאמר את הדברים, אך לאור הגשת התלונה של חדרה, ייתכן שבאיגוד יזמינו אותו לבירור כדי לשמוע את גרסתו.

מעבר לכך, בחדרה החמיאו לשחקנים למרות ההפסד ואמרו: "היינו שווים לפחות נקודה. אם לא היינו משחקים ב-10 שחקנים זמן רב כל כך, לא היינו מפסידים".

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר. שלומי גבאי
התבטאות חריגה לטענת איגוד השופטים. שרון מימר/שלומי גבאי

איגוד השופטים הגיש בתגובה תלונה רשמית לתובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, בדרישה להעמיד את מימר לדין משמעתי בגין התבטאויותיו בסיום המשחק. בהודעה נמסר: "בכוונת האיגוד לבחון מעתה כל התבטאות חריגה של מאמן ובעל תפקיד בנושא השיפוט ולפעול למיצוי הדין עמם ככל שינסו לתרץ כישלון אישי וקבוצתי על חשבון צוות השיפוט. למען הסר ספק ולמי שעדיין משתמש בהגדרות שעניינן גודל המועדון, הננו להבהיר כי זאת היא מדיניות האיגוד כלפי כל מועדון, קטן כגדול, ללא שום הבחנה ביניהם".

בנוסף, הוועדה המקצועית הדגישה כי השופט נאאל עודה צדק כאשר הניף כרטיס צהוב שני לעבר דיא לבאבידי בדקה ה-27 בגין עבירת משחק חסרת אחריות. "השחקן ראה באופן ודאי את תנועת היריב לעבר הכדור ונהג בחוסר אחריות ותוך משחק מסוכן כאשר הרים רגל ישרה עם פקקים חשופים לכיוון פניו של היריב", נכתב. אין כל הכרח בפגיעה בפועל בנסיבות המתוארות, אלא מספיקה התנהלות חסרת אחריות ומסוכנת לצורך הנפת כרטיס צהוב. במידה והיתה מתרחשת פגיעה פיזית ישירה, היא עלולה היתה לחייב הנפת כרטיס אדום ישיר".

(עדכון ראשון: 10:42)

שופט הכדורגל נאאל עודה. שלומי גבאי
עשוי להיות מוזמן לבירור. עודה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully