וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס: נמאס לי מההערות על היופי, נפגעת כשמעירים לי על איך שאני נראית

המתעמלת, שבעבר התלוננה שהתביישה בגוף שלה, מודה שהיא עדיין סופגת הערות על גופה השרירי והמראה החיצוני שלה: "מאסתי בתחרות היופי הזאת"

מתוך יוטיוב

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס יצאה היום (רביעי) נגד סטנדרט היופי בתרבות המודרנית, וסיפרה איך הערות שהיא מקבלת על המראה החיצוני שלה עדיין מצליחות לפגוע בה. "יופי, מתי זה נהיה תחרות?", כתבה ביילס, מי נחשבת למתעמלת הטובה בעולם, וללא ספק אחד הגדולות בכל הזמנים, "זו תחרות שלא נרשמתי אליה, ואני מרגישה שהיא הפכה לאתגר יום יומי עבורי. ואני חושבת שאני לא היחידה.

"בהתעמלות, כמו במקצועות אחרים, יש תחרות גדולה שלא קשורה בביצועים עצמם. ואני מדברת על יופי. אני לא יודעת למה, אבל אנשים מרגישים שהם יכולים להגדיר את היופי שלך על בסיס הסטנדרטים שלהם.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
נמאס לה. ביילס/רויטרס

"למדתי לתת לדברים האלה לחלוף על פניי, אבל אשקר אם אגיד לכם שמה שאנשים מעירים על הידיים שלי, הרגליים שלי, הגוף שלי... או איך שאני נראית בשמלה, בגד גוף או בגד ים, או אפילו מכנסיים רגילים - לא אגיד שזה לא מדכדך אותי לפעמים.

"כשאני חושבת על זה, אני לא צריכה להסתכל רחוק מדי כדי לראות מה השיפוטיות הזאת הפכה להיות. נמאס לי שכל דבר בחיים האלה הפך לתחרות. אז עכשיו אני עומדת על שלי, בשם כל מי שעבר דברים כאלה בעצמו.

"היום אני מצהירה שמאסתי בתחרות היופי הזאת, ובתרבות הרעילה של טרולים, כשאנשים מרגישים שלא עמדו בציפיות שלהם. כי לאף אחד אסור להגיד לך מה יופי אמור או לא אמור להיות".

עוד בוואלה!

סימון ביילס הפכה למתעמלת המעוטרת בתולדות אליפות העולם

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

kinda unbothered

A post shared by Simone Biles (@simonebiles) on

View this post on Instagram

my doctor says I need glasses ?

A post shared by Simone Biles (@simonebiles) on

ביילס, שהפכה לכוכבת בינלאומית אחרי ההצלחה הגדולה במשחקים האולימפיים בריו, התלוננה כבר בקיץ ההוא שכשהעלתה לאינסטגרם תמונה שלה בבגד ים וחשפה את גופה השרירי - היא ספגה הרבה תגובות קשות ובוטות ברשתות החברתיות. בראיון בשנה שעברה סיפרה שבעבר "התבריינו" עליה: "אמרו עלי דברים מרושעים. כינו אותי 'swoldier', שלא גרם לי להרגיש טוב. הייתי לובשת סוודרים ומעילים כדי לכסות את הזרועות שלי". אגב, השבוע ביילס העלתה לאינסטגרם שלה תמונה עם פירסינג חדש בעצם החזה, דבר שגרר לא מעט תגובות מעוקביה.

הראשונה שתעשה סלטה משולשת באולימפיאדה?! ביילס הטריפה השבוע את מעריציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully