וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס: "היתה לכם משימה אחת בלבד, ולא הצלחתם להגן עלינו"

המדליסטית האולימפית הגיבה בדמעות לשאלה אודות לארי נאסר, שהיה רופא נבחרת ארצות הברית בהתעמלות ונכלא ליותר מ-100 שנים בכלא בגין עבירות מין. "קשה לי ללכת לרופא עד היום"

סימון ביילס היא אחת המתעמלות הטובות בעולם, כאשר בידה יש ארבע מדליות זהב מאולימפיאדת ריו 2016. כעת, בזמן ההכנות לאולימפיאדה בטוקיו 2020 יחד עם נבחרתה, התייחסה ביילס לפרשת התקיפות המיניות שנחשפה בשנת 2015, במסגרתה ביילס, יחד עם עוד 160 מתעמלות לערך מסרו את עדותן, סיפרו כי נפגעו מהרופא, והאשימו את נאסר בהתעללות מינית ורגשית.

המתעמלות חשפו את חוויותיהן עם נאסר וטענו כי ההתעללות נמשכה שנים, בהסוואה של טיפול רפואי החל מגיל צעיר ועד לבגרות. בסופו של עניין, בשנת 2018 נגזרו על הרופא יותר מ-100 שנים בכלא בגין התעללות מינית במתעמלות, אחזקת פורנוגרפיית ילדים, והטרדת ילדות שבאו אליו כלקוחות פרטיות.

"זה קשה, אבל אנחנו מנסות להמשיך לעבוד ולהצליח", אמרה ביילס ביום פתיחת אליפות ארצות הברית בקנזס סיטי אתמול (חמישי). "זה יקח זמן, אני חזקה ואני אתגבר על זה, אבל זה קשה. היתה לכם משימה אחת", פנתה המתעמלת לאיגוד ההתעמלות האמריקני, "ולא הצלחתם להגן עלינו וזה מאד עצוב, כי עכשיו אני מרגישה מתח ולחץ כאשר אני פונה לרופא. זה קשה לבוא לפה לייצג ארגון שאכזב אותנו כל כך הרבה פעמים. אנחנו עשינו על מה שביקשו מאיתנו, והם לא יכלו לעשות את העבודה המחורבנת שלהם".

צפו בראיון המלא עם סימון ביילס:

סימון ביילס. GettyImages
מתכוננת לאולימפיאדה למרות הקושי. סימון ביילס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully