וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לואיס סוארס עשוי לחזור עוד העונה, גריזמן עצבני, מסי ביקש את ניימאר

בספרד מדווחים שהאורוגוואי מחלים מהר מהצפוי ועשוי לחזור לשחק בסוף אפריל. המנתח של דמבלה: הוא ייעדר בסביבות 6 חודשים. סגן הנשיא לשעבר מאשר: כן, מסי ביקש ממני להחזיר את ניימאר

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הפציעה של לואיס סוארס פגעה מאוד בברצלונה, שלא הצליחה להביא לו מחליף ומקווה לקבל אישור מההתאחדות הספרדית כדי בכל זאת להביא חלוץ שייכנס לנעליו של האורוגוואי שכבש 14 שערים ב-23 משחקים עד הפציעה והיה הפרטנר המושלם לליאו מסי. אלא שלמרות שההערכות הקודרות סברו שסוארס גמר את העונה בגלל הפציעה בברך הימנית, בספרד טוענים כעת שהליך השיקום שלו עובר מהר מהצפוי והוא עשוי לחזור לשחק עוד העונה.

לפי הדיווחים סוארס נפטר מהקביים שלו והוא הולך באופן רגיל והבדיקות הרפואיות מראות על שיפור קיצוני במצב הברך. בברצלונה מקווים שסוארס יחזור עד סוף אפריל ואולי יהיה זמין לרשות קיקה סטיין בחצי גמר ליגת האלופות, אם ברצלונה תגיע למעמד הזה כמובן, וגם בששת מחזורי הליגה האחרונים מול אתלטיקו מדריד, ויאריאל, אספניול, ויאדוליד, אוסאסונה ואלאבס.

ומה עם עוסמאן דמבלה? הקיצוני הצרפתי עבר אמש ניתוח מיוחד בפינלנד אצל לאסה לאמפיין שאמר: "הניתוח עבר טוב, על פי המתוכנן. הפציעה הזו קשה יותר מהפציעה שהיתה לו ב-2017. להערכתי הוא ייעדר בסביבות שישה חודשים, אבל אני בטוח שהשנים הכי טובות שלו בכדורגל עוד לפניו".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
יחזור לשחק עוד העונה? לואיס סוארס/GettyImages

מקורבי אנטואן גריזמן מכחישים: הציטוטים שהובאו בשמו כביכול במגזין "פראנס פוטבול", שכללו טענות לקנאה בו מצד שחקנים בברצלונה, הם "פייק ניוז".

החלוץ הצרפתי אמנם עדיין לא הכחיש את הדברים באופן פומבי, אולם על פי התקשורת הספרדית הבהיר לשחקני ברצלונה שאין בהם אמת. אמש (שלישי) דווח ב"פראנס פוטבול" על מתיחות בין גריזמן לשחקני ברצלונה, ובמיוחד עם ליאונל מסי.

על פי הדיווח במגזין הצרפתי, "חודשים חלפו מאז שהצטרף לברצלונה, וגריזי עדיין לא מצא את מקומו בקבוצה תחת הנהגתו של ליאו מסי". עוד נטען שהוא מרגיש מבודד בקבוצה, ושמסי גורר את שאר החברים בקבוצה נגדו. "או כן, הם מקנאים בי. ועוד איך. והכל בגלל שזכיתי במונדיאל", צוטט גריזמן כאומר.

כעת הוא שוקל להגיש תביעת דיבה נגד "פראנס פוטבול", על פי דיווחים בספרד, בטענה שאפילו לא שוחח עם מי מהעיתונאים של המגזין.

עוד בוואלה!

דמבלה גמר רשמית את העונה, "ברצלונה סיכמה עם וויליאן ז'וזה"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני אנטואן גריזמן. AP
התביעה בדרך. גריזמן עם מסי/AP

במקביל לגריזמן, בברצלונה ממשיכים לעסוק גם בעתידו של המועמד הנצחי ניימאר. ג'ורדי מסטרה, ששימש סגן נשיא ברצלונה מ-2014 עד לפני שבעה חודשים, התראיין אמש ל"מונדו דפורטיבו" והתייחס בין היתר לסוגיית ניימאר.

"השחקנים התאגדו וביקשו שנחזיר אותו, אבל לא הפעילו עלינו לחץ של ממש", חשף. הוא נשאל: "האם מסי רצה אותו בחזרה?", ומסטרה ענה: "כן. הוא לא דרש, אבל זו הייתה הפעם היחידה כסגן נשיא ששחקן פנה אליי ואמר שהוא היה שמח אם שחקן מסוים היה מגיע לקבוצה.

"אני מודה שאני לקחתי קשה את העזיבה שלו והתנגדתי באופן נחרץ. ברמה האמוציונלית, ניימאר לא יכול לחזור. מנקודת מבט ספורטיבית, לדעתי הוא כן יכול להתאים אבל צריכים להיות תנאים מסוימים. בראש ובראשונה, פריס סן ז'רמן צריכה להסכים. אחר כך הוא יצטרך להסיר את התביעה נגדנו, ובסוף-בסוף הוא יצטרך לשנות את ההרגלים שלו. אם הוא יחזור לברצלונה, שישכח ממסיבות ימי הולדת בברזיל. זה חייב להיפסק".

מסטרה מודה שעזיבת ניימאר פגעה בו ברמה האישית. "כשאמרתי שהוא יישאר בברצלונה ב-200 אחוז, אף אחד בברצלונה לא היה יכול לעלות על דעתו אפשרות שיעזוב. אפילו החברים שלו לקבוצה לא חשדו בכלום. הם היו איתו במסיבות, בבילויים, פגשו אותו הרבה גם מחוץ למגרש, ולא האמינו שקיימת אפשרות כזו".

כמו כן, טען מסטרה על רקע השמועות והרחשים סביב ליאו מסי ש"אני לא רואה אותו עוזב את ברצלונה לעולם. הוא איש של ערכים, של עקרונות, הוא אוהב אותנו ואנחנו אותו. ברצלונה ומסי זה לנצח".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם חולצה הנושאת את שמו ומספרו של קובי בריאנט. רויטרס
"אף אחד לא האמין שיעזוב את ברצלונה, אפילו לא חבריו הקרובים". ניימאר/רויטרס

בית"ר פינצ'רה את מכבי חיפה, הסיפור על זהבי והווייפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully