וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אני לא רוצה שהשחקנים יירגעו אפילו לרגע אחד"

11.2.2020 / 23:03

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהיכולת במהלך ה-74:98 הקליל של קבוצתו על הפועל באר שבע, אך הבהיר לשחקניו: "אסור לנו לאבד את הריכוז". רמי הדר: "יש לנו בעיות"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: יאניס ספרופולוס מקבל אות הוקרה משגרירות יוון

לאחר שספגה בשבוע שעבר את הפסד הליגה הראשון שלה העונה, חזרה הערב (שלישי) מכבי תל אביב לנצח גם בליגת העל לאחר שהביסה 74:98 את הפועל באר שבע במשחק השלמה מהמחזור השביעי. במכבי תל אביב קיבלו אמנם הופעה פושרת מארון ג'קסון, שערך את הבכורה שלו בליגת העל, אך נהנו מעוד ערב מצויין של טיילר דורסי (20 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) כשגם דני אבדיה (20 ו-7 ריבאונדים) המשיך להראות כמה פוטנציאל טמון בו.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "היה לנו משחק טוב, יש לנו סגל סולידי אבל כולם השתתפו ועזרו לנו. ההגנה היתה יכולה להיות טובה יותר במחצית הראשונה אבל השתפרה במחצית השנייה, וזו בסך הכל היתה תצוגה טובה". על פסק הזמן שלקח ביתרון גדול ברבע האחרון: "אנחנו צריכים ללמוד לשחק בכל מצב, לא חשוב מה התוצאה. אני לא רוצה שהשחקנים יירגעו אפילו לרגע אחד. לפני הפסק זמן הורדנו הילוך, אבל אסור לנו לאבד את הריכוז".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"אסור לנו לאבד את הריכוז". יאניס ספרופולוס/דני מרון

על המסר שהעביר לדני אבדיה במשחק: "אמרתי לו להירגע כי עשו עליו עבירה שלא נשרקה, שהוא צריך להישאר מרוכז". על המנוחה שהקבוצה זוכה לה כעת: "לצערי אנחנו מחוץ לגביע, היינו שמחים לשחק בגביע אבל עכשיו יש לנו קצת זמן לנוח".

טיילר דורסי הוסיף: "יש לנו הרבה לוחמים בקבוצה, אנחנו נאבקים במכת הפציעות וממשיכים להילחם בכל החזיתות. אנחנו שמחים שיש לנו שבוע מנוחה, כי אנחנו זקוקים לזה".

מאמן המפסידה רמי הדר: "עשינו דברים טובים, עשינו דברים פחות טובים ויאללה למשחק הבא. אני חושב ששיחקנו משחק קבוצתי בהתקפה, הכדור זז יפה, הגענו לקליעות יפות ואנחנו כבר מסתכלים הלאה. אנחנו צריכים לעשות יותר עצירות, זה היה בעייתי היום ואנחנו לא מספיק טובים בהגנת חצי מגרש. יש לנו את הבעיות שלנו ואנחנו עובדים כדי לפתור אותן. חסר לנו חספוס מסוים, אני מרגיש שאנחנו משחקים כמו קבוצה לא מנוסה. למה שברתי את הלוח? היה מהלך שלא אהבתי. ברגע שלא אגיב כך אדע שמקומי לא במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully