וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט וקליי תומפסון הצליחו לרגש את אנדרה איגודלה בטקס: "זה נגע בי"

איגודלה חזר למפרץ, פגש את חבריו לשעבר מהווריירס, וזכה לטקס הוקרה: תומפסון נשא נאום לא אופייני, סטיב קר יודע מי השחקן היחיד שאפשר להשוות אותו אליו

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אנדרה איגודלה חזר לראשונה למפרץ למפגש מול קבוצתו לשעבר גולדן סטייט, כשהווריירס אירחו הלילה (בין שני לשלישי) את מיאמי. איגודלה בן ה-36 שיחק שש שנים במדי גולדן סטייט, ובקיץ עבר בטרייד לגריזליס. במהלך התקופה שלו בווריירס הוא זכה בשלוש אליפויות וב-2015 אף זכה בתואר ה-MVP של סדרת הגמר. הוא נחשב לשחקן אהוב ומוערך, והוזכר כ"דבק של הקבוצה" המופלאה ההיא.

איגודלה התקבל במחיאות כפיים לפני המשחק, כשהקהל קם לכבודו על רגליו והריע לשחקן אחרי שהוקרן על המסכים סרט הוקרה. "ממעמקי לבי, אני רוצה להודות לכל מי שתמך בנו ותמך בי לאורך כל התקופה שלי כאן", אמר איגודלה, "זה בהחלט מרגיש כאן כמו בית עבורי. אומנם רק עזבתי, אבל זה מרגיש כמו בית. האחים שלי יחזרו בקרוב ויהיו עם סגל מלא לעונה הבאה, לפרק את הליגה. אוהב אתכם".

אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט במהלך הטקס שקיבל גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יודעים להעריך. שחקני מיאמי ואיגודלה/GettyImages

לפני כן קליי תומפסון נשא נאום קצר לכבודו של איגי. "אין ספק שזה לילה מיוחד לדאב ניישן", אמר תומפסון, "נמצא אחד אחד הלוחמים (Warriors) הגדולים בהיסטוריה של המועדון. אנחנו כינינו אותו האולר השוויצרי. הוא אחד החברים לקבוצה האהובים בכל הזמנים. הוא הפך את העבודה שלי, של סטף, דריימונד ולוני להרבה יותר קלה - וגם של המאמן קר ושל שאר הצוות. כך שכולנו חייבים לו על מה שהוא העניק לנו. טוב לראות אותך שוב כאן, דרה. אני כבר מחכה לראות את החולצה שלך תלויה פה על גג האולם יום אחד". אגב, תומפסון היה זה שנבחר לנאום אחרי שנראה על המסכים שהוא מפסיד לסטפן קרי באבן, נייר ומספריים.

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה אמר על איגודלה: "אמרתי לו שאני מקווה שהוא לא זקן מדי בשביל להרגיש מרמורת מזה או ערבול בבטן. כי אני הרגשתי. באמת. באתי לכתוב מהלך על הלוח, ואז הגיע הסרטון הזה.. זה כבוד שמקבל אלוף. זו שושלת שתישאר לשנים ארוכות. הוא היה הלב והנשמה של הקבוצות האלה. אהבתי את מה שקליי אמר עליו בשם המועדון. זה אמיתי.

עוד בוואלה!

ניצחון 15 ברציפות לטורונטו, הלייקרס גברו על פיניקס

לכתבה המלאה
אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט במהלך הטקס עם קבוצתו לשעבר גולדן סטייט ווריירס, קליי תומפסון. GettyImages
הפסיד באבניירו מספריים. תומפסון/GettyImages
אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט במהלך הטקס שקיבל גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
גם ספולסטרה התרגש. איגי/GettyImages

"הכבוד שהוא מקבל כאן מהקהל, אתה פשוט צריך לעשות צעד לאחור ולהסיר את הכובע, זאת גדולה. אני שמח שהוא עכשיו בצד שלנו. אמרתי את זה גם לסטיב - תודה שנתת לו להיות אצלנו לתקופה קצרה שבה אנחנו מנסים לבנות משהו. אפשר לראות את מה שהוא מביא". איגודלה, אגב, שיחק 17 דקות בניצחון של ההיט 101:113 על הווריירס, ואומנם קלע רק 2 נקודות, אבל הוסיף 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, וחשוב מהכל - בדקות שלו על המגרש מיאמי הייתה בפלוס 25 נקודות.

אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט. GettyImages
עדיין תורם על המגרש. איגודלה/GettyImages

הוא ידע להעריך את הנאום של תומפסון. "מבחינתי כשקליי עמד שם זה היה השיא, כי יש לי קשר מיוחד עם הלב של הקבוצה הזאת", אמר איגודלה, "זה מה שהיה שם לאורך כל התקופה. דריימונד, קליי וסטף. קליי היה השקט יותר. הוא לא דיבר הרבה. כך שלשמוע ממנו, זה נגע בי". גם במיאמי יודעים להעריך את הנוכחות של איגודלה. "זה נהדר שיש כאן אלוף", אמר ג'ימי באטלר, "עוד ווינר, ובכלל, עוד אדם גדול בחדר ההלבשה שלנו".

סטיב קר החמיא לאיגודלה. "כבר אמרתי את זה בעבר, מעולם לא הייתי לצד כדורסלן כל כך חכם", אמר קר, "והייתי לצד כמה שחקנים חכמים. מה שהופך אותו למיוחד זה המוח שלו, השילוב בין האתלטיות שלו ליכולות הבסיסיות שלו. הוא לא אתלטי כמו שהיה לפני 6 או 7 שנים, אבל יש רק שחקן אחד שאני יכול לחשוב עליו מבחינת השילוב הזה של כולות בסיסיות, המשכיות ואתלטיות - וזה סקוטי פיפן".

אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט לצד מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
"מעולם לא הייתי לצד כדורסלן כל כך חכם"/GettyImages
אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט לצד דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אנדרה איגודלה שחקן מיאמי היט לצד דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully