וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המפגש עם סטפן קרי: קווין דוראנט מדרג את הפרטנרים הכי טובים שלו

דוראנט וקרי הפצועים נפגשו בברוקלין והתחבקו, דוראנט בחר את השלושה הכי גדולים ששיחקו איתו. וגם: האיבה לתקשורת והחיבור עם קיירי אירווינג "האמן הטהור"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ברוקלין הביסה הלילה (בין רביעי לחמישי) את גולדן סטייט 88:129, אבל האירוע הכי מעניין במשחק התרחש אחרי שריקת הסיום, כאשר סטפן קרי וקווין דוראנט נפגשו במרכז המגרש והתחבקו ארוכות. קרי ודוראנט, כזכור, שניים מהכוכבים הגדולים של הליגה, שיתפו פעולה במדי גולדן סטייט, עד שבקיץ דוראנט החליט לעזוב ובחר לעבור לברוקלין. הלילה, כששניהם פצועים, הם שוחחו דקות ארוכות על הפרקט, התחבקו חיבוק חם, וניתן היה לראות את ההערכה ההדדית בין השניים שהגיעו ביחד לשלושה גמרים רצופים עם הווריירס וזכו בשתי אליפויות (כשבשנה האחרונה דוראנט הפצוע נעדר מסדרת הגמר). אגב, דוראנט גם שוחח עם דריימונד גרין, שבשנה שעברה הסתכסך עמו בתקרית סוערת.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט, אמר על דוראנט: "לא דיברתי איתו העונה, אבל פגשתי אותו בקיץ, והייתה לנו שיחה טובה. הדבר הכי חשוב זה שאני רוצה שהוא כבר יהיה בריא ויחזור לשחק. הוא כל כך אוהב לשחק. אני מתגעגע כבר לראות את האימונים שלו שאחרי האימונים, הוא היה מדהים בזה, באמת. היה כיף לצפות בו מדי יום, אני מתגעגע לזה". קר החמיא לדוראנט, שבדיוק כמו קרי יושב על הספסל של קבוצתו על אף הפציעה ומלווה את השחקנים ומייעץ להם. "זה לא מפתיע אותי שהוא מנסה לעזור ככל שהוא יכול", אמר.

בין קרי לדוראנט יש הערכה הדדית, וגם סטף כבר אמר בקיץ על העזיבה של דוראנט ש"שלוש השנים שלנו ביחד היו מיוחדות מאוד. עם KD היו לנו שלוש הופעות רצופות בגמר, זכינו פעמיים, השגנו יחד המון כקבוצה. כולם דיברו על הכמות שהייתה לנו בקבוצה הזאת, אבל זה לא אומר שזה קל להבין איך להרכיב את כל החתיכות האלה ביחד על המגרש לקבוצה מצליחה. אני גאה מאוד בכל מה שהשגנו".

עוד בוואלה!

ניצחון 12 ברציפות לטורונטו, טריפל דאבל מדהים ליוקיץ' בדנבר

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. GettyImages
"לא יכול להגיד לו מה לעשות, אלא רק רוצה לעבוד לצדו". דוראנט על קיירי/GettyImages

ואכן, דוראנט השתתף בפודקאסט "All The Smoke" עם שחקני הווריירס לשעבר מאט בארנס וסטיבן ג'קסון, ואמר שקארי הוא השחקן הכי טוב שהוא שיחק איתו - בנוסף לראסל ווסטברוק וקליי תומפסון. דוראנט לא יכול היה לבחור בשחקן אחד בלבד, ואמר: "אני חושב שזה שוויון בין סטף (קרי) וראס (ווסטברוק). זה חייב להיות. כי ראס, אני מעולם לא פחדתי שהוא יפסיד באיזשהו מאצ'-אפ. זה דבר אחד שמעולם לא הדאיג אותי בראס. יש את הרוגע והביטחון הזה כשאתה עולה למשחק עם הפוינט גארד הזה, והרגשתי את אותו הדבר עם סטף.

"אני יודע בוודאות שאף פוינט גארד לא רוצה לשמור על סטף. כי הוא לא מפסיק לזוז, כך שזה לוקח המון אנרגיות. והוא ישחק תמיד עם מנטליות של כלב, כשהוא מנסה להרוס אותך עם הקליעה. תוכנית המשחק שלנו הייתה למצוא ולהשאיר אותו פנוי כל הזמן, כי הוא לא מתכוון לעצור. כשאתה יכול לסמוך ככה על מישהו... ולעזאזל, גם קליי (תומפסון). אני חייב לשים את קליי ברשימה לצד השניים האלה.

"כולם מאותו הסוג. יש בהם את הכלב הזה. קליי הוא כמו כלב. הוא כלב אותנטי. הוא יודע את התפקיד שלו. 'אני הולך להשחיל את השלשות האלה, אני הולך להיכנס לסל, אני הולך להיכנס בשחקן הזה שמולי'. השלושה האלה, יש שוויון בין השלושה האלה כפייבוריטים שלי, כי הם הפכו את החיים שלי לקלים יותר".

על המעבר השנוי במחלוקת לווריירס אמר דוראנט ש"הרגשתי שאני צריך שינוי", ושוב אמר על התקשורת ש"אני מרגיש שהיא מתבריינת עליי, כשאתה מצליח כל אחד מרגיש שהוא יכול להגיד לי מה נכון עבורי, הם רוצים למצוא סדק בשריון שלי... אני רואה מה אתם עושים, ובגלל זה אני לא אוהב את התקשורת".

על קיירי אירווינג, שותפו בברוקלין: "הוא אמן טהור, והוא הוכיח את עצמו על הבמה הכי גדולה. אני לא יכול להגיד לו מה לעשות, אלא רק רוצה לעבוד לצדו. הוא יכול להשתלט על המשחק ולעשות את זה טוב כמו הגדולים מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully