וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד לדין בשל קריאות "סלים טועמה מחבל" בדרבי

11.2.2020 / 12:25

הפועל תל אביב הגישה מכתב תלונה לאיגוד הכדורסל בשל הקריאות של האוהדים הצהובים, להם עונש רדיוס על תנאי. יאניס ספרופולוס קיבל מגן הוקרה על תרומתו ליחסי ישראל-יוון

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לשכת התיירות היוונית העניקה היום (שלישי) מגן הוקרה למאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס על תרומתו לתיירות בין ישראל ליוון. הפרס הוענק למאמן על ידי מזכ"ל הלשכה מר דימיטריס פרנגקיס, בכנס שנערך באקספו בתל אביב, כאשר המשלחת היוונית לארץ כוללת כמעט 200 נציגים שהגיעו לכנס שדן ביחסי התיירות בין ישראלי ליוון.

במקביל הודיע אמש (שני) תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור כי החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין על "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים" בעקבות סרטון שהוצג במכתב תלונה של הפועל תל אביב לאיגוד, ובו נשמעים אוהדי מכבי תל אביב שרים "סלים טועמה מחבל".

בנוסף, התלוננה הפועל תל אביב על שני מקרים נוספים של תקיפת הספסל האדום על ידי אוהד מכבי תל אביב וקריאות קשות של אוהד נוסף כלפי מנהל האדומים איתי ברגר, כששני המקרים לווו בסרטונים. בעקבות תגובת מכבי תל אביב החליט התובע לתת לצהובים שבוע למצוא את האוהד שתקף את הספסל ולהעביר את הפרטים שלו אליו, ולגבי הקריאות נגד ברגר החליט לקבל את טענות הצהובים כי הקריאות לא כוונו אליו אלא כתגובה לשירי הפועל תל אביב נגד רגב פנאן.

למרות שלמכבי תל אביב יש עונש רדיוס על תנאי, ובשל התנצלותה מבקש התובע הפעלה מידתית של הקנס הכספי על תנאי בסך 25 אלף שקלים שיש כנגד הצהובים, והטלת עונש על תנאי למשך שנה של קנס כספי בשיעור זהה לקנס הכספי שיופעל.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מקבל אות הוקרה בשגרירות יוון. ניב אהרונסון
ספרופולוס ומגן ההוקרה/ניב אהרונסון
יאניס ספרופולוס ודורון ג'מצ'י. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
ספרופולוס עם דורון ג'מצ'י/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully