וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הגביע ייצבע אדום: לפחות 7,000 אוהדי הפועל ירושלים צפויים להגיע ליד אליהו

11.2.2020 / 9:08

מכירת הכרטיסים תיפתח ב-16:00, וכבר ברור שהקבוצה מהבירה תזכה לרוב מוחלט ביציעי ההיכל, מחירי הכרטיסים ינועו בין 50 ל-300 שקל. עודד קטש: "לא תהיה משמעות לעובדה שאנחנו מחזיקי הגביע". וגם: המחזה הסוריאליסטי סביב אמארה סטודמאייר

דני מרון

בווידאו: מסיבות העיתונאים לקראת חצי הגמר בגביע

כבר לפני חודשיים וחצי, כשהדיחה את מכבי תל אביב ברבע גמר גביע המדינה, ידעה הפועל ירושלים שצפוי לה רוב ביציעי יד אליהו בהמשך הדרך. הרוב הזה צפוי להיות מוחלט ומשמעותי בגמר ביום חמישי, כשהצפי הוא לפחות ל-7,000 אדומים בהיכל, עם אפשרות ממשית שהמספר יגדל עוד יותר.

אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת, מיד לאחר סיום חצאי הגמר, התקיימה ישיבה טכנית בנוגע להיערכות איגוד הכדורסל ושתי הפיינליסטיות, ירושלים ועירוני נהריה, לקראת המשחק. האדומים התחייבו לרכוש 7,000 כרטיסים, ולאור הבהלה שכבר מורגשת בבירה, נראה שימכרו את כולם ואולי אף ישיגו כרטיסים נוספים בדרכים עצמאיות. מחירי הכרטיסים לגמר ינועו בין 50 ל-300 שקלים.

מכירת הכרטיסים תוקצה החל מהיום ב-16:00 למנויים בלבד, ותיפתח מחר לקהל הרחב. הירושלמים, כהרגלם, צפויים לשוב לתל אביב רק ביום הגמר עצמו. את האימון המסכם הם יקיימו ביום רביעי בצהריים באולם מלחה.

לא רק ביציעים, אלא גם על הפרקט הרגישה ירושלים כמו בבית, כשפיגרה למשך 24 שניות בלבד לאורך כל חצי הגמר (3:2 בדקה השנייה) ושייטה לניצחון 78:90 על מכבי ראשון לציון. היא הותירה מאחור את טראומת ההפסד לכתומים בחצי גמר ליגת העל אשתקד, ונהנתה מערב מוצלח של רוב שחקני הסגל.

עידן זלמנסון, ג'ייקובן בראון, הפועל ירושלים. דני מרון
הגמר ייצבע באדום. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/דני מרון

שמונה שחקנים בשחור קלעו שלושה סלי שדה ומעלה, כשאת הערך המוסף מספקים ג'יימס פלדין וג'ון הולנד עם עשרה ריבאונדים, תשעה אסיסטים, חמש חטיפות ורק שלושה איבודים, לצד 29 נקודות משותפות. לאור כושרם המצוין של הזרים בקו האחורי, יתקשה המאמן עודד קטש לשלב את שלווין מאק בסגל לגמר.

"אני לא חושב שיש משמעות גדולה לעובדה שאנחנו מחזיקי הגביע, כי זה יכול לעבוד לשני הצדדים", אמר קטש. "הפועל ירושלים מגיעה בשנים האחרונות למעמדים האלה. לא תמיד זה מסתיים בתואר, אבל הבסיס שנשאר מהעונה שעברה עוזר לנו. עד עכשיו עשינו עבודה טובה, ובתור מאמן אתה משתדל לנסות לייצר את הכדורסל הטוב ביותר מהקבוצה שלך. אנחנו בסיטואציה טובה ובחמישי נצטרך לסיים את העבודה. עבדנו קשה בדרך לכאן. כמאמן, אני צריך להיות בסוג של פרנויה, ועד שתי הדקות האחרונות לא הייתי בטוח שזה גמור".

בצד האווירה הנינוחה סביב העלייה לגמר, מי שבכל זאת חווה קדימון לקראת הגעתו הראשונה לארנה כשחקן יריב, בעוד כחודש, הוא אמארה סטודמאייר. הקהל האדום זעם כשראה את האקס מופיע בהיכל כצופה, ויצא נגדו בשריקות בוז וקללות; חלק מהאוהדים נופף לעברו בשטרות כסף, וסנטר מכבי תל אביב הישיר בתחילה מבט ממושך לעבר היציעים, וכשיצא מהאולם הקניט בחזרה את מעריציו לשעבר באמצעות זריקת פופקורן באוויר.

מאחורי הקלעים התגלה מחזה סוריאליסטי ושלו יותר. בהפסקת המחצית חלף סטודמאייר במסדרון על פני כמה מאוהדי ירושלים, שקיימו באותו זמן מניין תפילת ערבית. בניגוד לאמוציות השליליות שבלטו ביציע, כמה מהם ניגשו אליו, שאלו לשלומו ובירכו אותו.

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 78:90 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully