וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 78:90 ועלתה לגמר הגביע

מחזיקת הגביע חגגה על סגניתה בחצי הגמר ותנסה לשמור על התואר מול נהריה בחמישי. הולנד, פלדין ובלאט בלטו, מונרו היה בודד במערכה מנגד עם 27 נקודות. סטודמאייר הגיע לביקור בהיכל וספג קריאות בוז מאוהדי ירושלים

עידן זלמנסון, ג'ון הולנד, הפועל ירושלים. דני מרון
ממצטייני הניצחון. ג'ון הולנד/דני מרון

מחזיקת הגביע הפועל ירושלים ממשיכה במסע ההגנה על התואר: ירושלים גברה בקלות על סגניתה מכבי ראשון לציון עם 78:90 בחצי הגמר השני ותפגוש את עירוני נהריה האנדרדוגית בגמר ביום חמישי. ירושלים התנפלה על ראשון עם מבול שלשות ו-31 נקודות כבר ברבע הראשון כדי לפתוח יתרון דו ספרתי. ראשון עוד הצליחה לצמק ל-56:52 ברבע השלישי, אבל הולנד, פלדין ובלאט הגיבו עם ריצת 2:14 וסגרו עניין.

הגדולה של ירושלים במשחק הזה היתה המשחק הקבוצתו ועל כך תעיד העובדה שחמישה שחקנים קלעו עבורה בדאבל פיגרס ובראשם ג'ון הולנד שתרם 15. ומנגד, דרל מונרו היה ממש בודד במערכה אצל גיא גודס והתפוצץ עם 27 נקודות, אבל זה לא הספיק מול קבוצה כל כך עמוקה שמנגד. ירושלים תפגוש כאמור את נהריה בחמישי בעוד שראשון תלקק את הפצעים אחרי הפסד שני ברציפות לירושלים במעמד הגביע.

עודד קטש הפועל ירושלים. דני מרון
שוב בגמר. עודד קטש/דני מרון

קלעו לירושלים: ג'ון הולנד 15, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס (9 ריבאונדים) 14, תמיר בלאט (6 אסיסטים) וג'ייקובן בראון 11, עידן זלמנסון וסולימן בריימו 8, עידן זלמנסון 7, בר טימור 2.

קלעו לראשון לציון: דרל מונרו 27 ו-6 ריבאונדים, אלכס המילטון 15, עוז בלייזר 13, אדם אריאל 9, ג'יימס קלי 7 ו-10 ריבאונדים, נועם דוברת 5, נמרוד טישמן 2.

עוד בוואלה!

עירוני נהריה ניצחה את עירוני נס ציונה 86:91 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
ג'יימס פלדין הפועל ירושלים ג'ורדן סווינג מכבי ראשון לציון. דני מרון
ג'ורדן סווינג מנסה לחסום את ג'יימס פלדין/דני מרון

רבע 1

ראשון פתחה את המשחק עם חמש נקודות של דריל מונרו, אבל ירושלים השתלטה מהר מאוד על העניינים ושלשה של בלאט קבעה 5:14 לזכותה אחרי שלוש וחצי דקות בלבד של משחק. הבליץ של ירושלים נמשך והיתרון הגיע בשיאו ל-7:22 אחרי שלשה של ג'ייקובן בראון. ראשון מזערה נזקים עם ריצת 0:6 של מונרו והמילטון שקלע שלשה, אבל ג'ייקובן בראון השלים מהלך שלוש מהצד השני ושלשה של נמרוד לוי העלתה את ירושלים כבר ל-28 נקודות. אריאל ובלייזר מזערו נזקים, אבל הרבע הסתיים עם שלשה של הולנד שקבעה: 19:31 משכנע לירושלים.

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
שרקו בוז לסטודמאייר. אוהדי ירושלים/דני מרון

רבע 2

מי שגנב את תשומת הלב לפני פתיחת הרבע השני היה אמארה סטודמאייר שנכנס לאולם עם בנו הקטן. אוהדי ירושלים לא אהבו כמובן לראות את הסנטר ש"ערק" למכבי תל אביב, שרקו לו בוז ונופפו לו עם שטרות של כסף. על הפרקט השליטה של ירושלים נמשכה ביתר שאת. זלמנסון חגג מול הצבע החדיר של הכתומים והפער נע בין דו ספרתי לחד ספרתי. למזלה של ראשון היה לה הערב את דריל מונרו בשיאו. הסנטר היה בלתי עציר ועלה כבר ל-16 נקודות כשדאנק של המילטון מצמק ל-33:42. משחק ההתקפה של ראשון יותר שטף ברבע הזה, אבל היא לא הצליחה לעשות עצירות. פלדין ובריימו הענישו ונקודות מהעונשין של ג'יימס קלי קבעו: 40:48 לירושלים במחצית.

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. דני מרון
אוהדי ירושלים לא אהבו את הביקור שלו. אמארה סטודמאייר/דני מרון

רבע 3

הרבע השלישי עמד בסימן הקאמבק של ראשון לציון. מונרו היה בלתי עם סל מהיר ושלשה של אריאל ועוד אחת של מונרו קבעו 56:52 בלבד כשאנחנו ארבע דקות בתוך הרבע. אלא שכאן פחות או יותר זה נגמר. טיישון תומאס התעורר, תמיר בלאט תפר שלשה וג'ייקובן בראון השלים ריצה משוגעת של 2:14 בדרך ליתרון גדול מאוד של 56:70. ירושלים המשיכה לשייט וסל של בלייזר קבע: 60:75 להפועל ירושלים.

ג'יימס פלדין הפועל ירושלים ג'ורדן סווינג מכבי ראשון לציון. דני מרון
חגג על ההגנה של ראשון. פלדין/דני מרון

רבע 4

הרבע הרביעי היה די לפרוטוקול. בריימו חגג עם דאנק מהדהד וראשון נראתה שבורה לחלוטין. בריימו גם הזין את נמרוד לוי שניצל את הצבע הדליל לעוד דאנק. נועם דוברת עלה לראשונה על הלוח עם שלשה, אבל ראה את ג'ון הולנד מחזיר שלשה מנגד ויורד לספסל לקול תשואות הקהל האדום במצב של 68:86 מוחץ לירושלים. ראשון רק חיכתה שהמשחק ייגמר והורידה מעט את ההפרש לקראת הסיום, אבל לא באמת איימה על ירושלים ובסיום: 78:90 להפועל ירושלים שעולה לגמר הגביע מול עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully