וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה חוששת שמקניל יורחק מהגמר, דני פרנקו נגד טל דן: "פרובוקטור שכל הליגה מכירה"

10.2.2020 / 20:43

מאמן נהריה זעם על ההרחקה של מקניל בעימות עם טל דן ("שחקן מתוסכל שעשה פרובוקציה"), אבל גאה בהעפלה לגמר ובניצחון על נס ציונה: "גאווה גדולה". תובע האיגוד יחליט בנוגע לעונש

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. דני מרון
חתום על הישג גדול. דני פרנקו/דני מרון

היסטוריה בצפון: עירוני נהריה ניצחה הערב (שני) את עירוני נס ציונה 86:91 ועלתה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע. נהריה פתחה מצוין, נס ציונה חזרה, נהריה רשמה ריצה ברבע השלישי ועלתה לפער 15, הכתומים הצליחו לחזור ל-71:70, אבל נהריה שרדה את הקאמבק ועלתה למעמד לראשונה בתולדותיה. ווטרס להט עם 28 (17 ברבע הראשון), סימפסון הוסיף 14. קוק להט מנגד עם שיא קריירה 35 שלא הספיקו לכתומים. מקניל וטל דן הורחקו לקראת הסיום בתקרית שכללה דחיפות, וכעת בנהריה במתח האם מקניל יוכל לשחק בגמר (מול המנצחת בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון).

מקניל, שהורחק ברבע האחרון, נקנס אוטומטית ב-12 אלף שקלים בעקבות ההרחקה. תובע איגוד הכדורסל יצטרך להחליט האם להעמיד אותו לדין בעקבות העבירה, או להסתפק בעונש האוטומטי. אם מקניל יעמוד לדין, יהיה זה ביום רביעי לפני המשחק. טל דן גם כן ייקנס ב-12 אלף שקלים, אלא אם התובע יחליט להעמידו לדין.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה מול ג'רל מקניל שחקן עירוני נהריה. דני מרון
פרובוקטור? טל דן/דני מרון

בסיום דני פרנקו לא אהב את ההרחקה של מקניל, וביקר את השופטים, כשהוא יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא לא יוכל לשחק בגמר. על התקרית אמר פרנקו: "אני לא יודע מה קרה שם. היה שם שחקן פרובוקטור ישראלי, שכל הליגה מכירה. אתה לא מרחיק שחקן בחצי גמר גביע על זה ששחקן מתוסכל עשה פרובוקציה. היה צריך להתנהג בהיגיון. חבל לי שהורסים את הגמר. השופטים פגעו בספורטיביות של המשחק, נעשה את המקסימום. אני לא צריך כבוד מהשופטים, אלא רק להפעיל מה שיש בין האוזניים. אני מדבר בדם לבי כי אני מסתכל על הגמר".

על הניצחון וההישג אמר פרנקו: "אני שמח בשביל כל השחקנים אני גאה בשחקנים, גאה בקבוצה. זו גאווה גדולה להגיע למעמד הזה, בכל פעם עם קבוצות שונות. זו לא הפועל ירושלים, אלא קבוצה עם תקציב צנוע שהאמינה בי, ואני שמח בשביל הקהל שבא מנהריה. זה תענוג".

עוד בוואלה!

עירוני נהריה ניצחה את עירוני נס ציונה 86:91 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה מול ג'רל מקניל שחקן עירוני נהריה. דני מרון
שיא קריירה לא הספיק. דקוואן קוק/דני מרון

המאמן המפסיד נדב זילברשטיין: "התחלנו את המשחק לא טוב ונכנסו ללופ עם עצמנו, ובכל פעם שחזרנו למשחק לא הצלחנו להוביל. בכל פעם שהשווינו עשינו שתיים שלוש שטויות ברצף. הם גם עשו שני סלים גדולים בסוף שעון. ניסינו לתקוף מהר ולחזור ולהוביל, וחבל על זה. הגענו באנרגיות טובות, התכוננו טב, אבל היינו יותר מדי לחוצים בדקות מסוימות שבהן היינו צריכים לשחק ביותר רוגע, שם נפלנו".

דקוואן קוק שקלע שיא קריירה של 35 נקודות: "הם פשוט ביצעו טוב יותר, לא עשינו עבודה מספיק טובה בהגנה כדי לעצור אותם. הם קלעו זריקות גדולות. היה להם את המומנטום כל המשחק. היו לנו כמה הפסדים קשים, אבל במשחקים כאלה באים בגישה אחרת, שמים את המשחקים האלה בצד, נתנו לעצמנו את ההזדמנות לנצח בלי קשר למשחקים הקודמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully