וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אני ממש כועס על הדרך, אבל יותר מאוכזב מאיבוד הנקודות"

10.2.2020 / 22:40

מאמן מכבי חיפה לאחר ההפסד בטדי: "רק לפני כמה ימים היללו ושיבחו אותנו. זה מאכזב, אנחנו צריכים לדעת לעמוד בלחץ". נטע לביא: "אי אפשר לקחת מאיתנו את מה שעשינו עד עכשיו"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מעברו של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

מכבי חיפה שוב בעטה בדלי, לעיני אלפים מאוהדיה שעשו את הדרך הארוכה לטדי בערב קר, ונותרה מרחק שש נקודות ממכבי תל אביב המוליכה אחרי הפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. זו הפעם השלישית שהירוקים לא מנצלים איבוד נקודות של מכבי תל אביב במשחק שנערך כמה ימים לפני כן, ונראה כי הקבוצה אמנם מלהיבה, אבל לא עומדת בלחץ.

נטע לביא עם סאן מנחם שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
מכבי חיפה לא מצליחה לקחת. נטע לביא עם סאן מנחם/ברני ארדוב

המאמן מרקו בלבול אמר בסיום: "באנו במטרה לנצח ועלינו עם אותו הרכב שניצח את הפועל תל אביב לפני פחות משבוע, אבל הייתה מחצית ראשונה לא טובה שלנו. יכולנו לעשות את ה-1:1 וזה לא קרה. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב, אבל לא הגענו למספיק מצבים ולא כבשנו. מפה נמשיך קדימה ואני סומך על השחקנים שלי. נכון, זו פעם שלישית שאנחנו לא מצליחים לצמצם את הפער. ברוב העונה אנחנו משחקים כדורגל פנטסטי ורק לפני כמה ימים כולם היללו ושיבחו אותנו. היום איבדנו כדורים בצורה נוראית ודברים פשוט לא הלכו. אני ממש כועס על הדרך בה שיחקנו, אבל יותר מאוכזב מזה שאיבדנו שלוש נקודות".

על חלקו בהפסד אמר: "אני תמיד בודק את עצמי, גם כשאני מנצח 0:5 הראיתי לשחקנים מה צריך לשפר. מכבי חיפה עשתה מהפך אדיר השנה, היא נסקה מכל הבחינות. יש עוד מה ללמוד, אנחנו צריכים לדעת לעמוד בלחץ גם במשחק כזה. זו עונה חלומית, אבל עוד לא השגנו שום דבר".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "לא שיחקנו טוב, לא פתחנו את המשחק ואחר כך גם החמצנו פנדל ונכנסו ללחץ. אי אפשר להסביר מה ההבדל לעומת המשחק מול הפועל תל אביב. המשחק בטדי זה אחד המשחקים הקשים בליגה. נצטרך לראות מה צריך לתקן ולהיות מוכנים לפעם הבאה. היינו צריכים לשחק יותר טוב, אי אפשר לקחת מאיתנו את כל מה שעשינו עד עכשיו".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ירדן שועה בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully