וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מרוצה מהרכש והיכולת של בית"ר, ליוואי גרסיה ייעדר כ-5-6 שבועות

10.2.2020 / 22:21

המאמן שלח מסר לקהל אחרי ה-0:2 על מכבי חיפה: "בקרוב נראה את בית"ר שכולנו רוצים לראות". שחקן הכנף נבדק וסובל מקרע בגיד. איתמר ניצן הצטיין: "חד משמעית, זאת הצהרה"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מעברו של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שני) את הניצחון הכי משמעותי שלה העונה בליגת העל, אפילו יותר מזה בבאר שבע, כשגברה 0:2 על מכבי חיפה בקור העז בטדי. אלירן עטר כבש בבכורה אחרי פנדל מפוקפק ואנז' פרדי פלומן הכפיל בתוספת הזמן והתעמת עם שחקני מכבי חיפה לאחר התגרות מצדו שבאה לטענתו בעקבות נהמות שהיו לעברו מהיציע הירוק. בית"ר השלישית צימקה בכך את הפער מהירוקים לשש נקודות, וזה גם המרחק של המפסידה ממכבי תל אביב ששוב הגדילה את היתרון בפסגה למרות איבוד הנקודות בשבת.

בתוך כך, בית"ר קיבלה גם בשורה לא טובה הערב. ליוואי גארסיה, שריצה עונש צהובים ובכל מקרה לא יכול היה לשחק מול מכבי חיפה, נבדק והתברר כי הוא סובל מקרע בגיד שיגרום להיעדרות של 5-6 שבועות".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלירן עטר. ברני ארדוב
בינתיים שווה את הכסף. חוגג עם עטר/ברני ארדוב
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון יוקרתי על האקסית. רוני לוי/ברני ארדוב

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים ששמע את הקהל קורא נגדו אחרי שני ההפסדים הקודמים, אמר בסיום: "ברור שהאמנתי שאנחנו יכולים לנצח. עברנו חודש מורכב, קינדה עזב והיו לנו הרבה פצועים. בשבוע האחרון קצת נפלנו מהרגליים, אבל לשמחתי צירפנו שני שחקנים מאוד איכותיים (עטר וממן). הגיע לנו לנצח היום. היה משחק טקטי מצוין של הקבוצה. היו לנו הרבה משחקים טובים מאוד השנה. הקבוצה מאוד מנוסה והשחקנים מבינים מה רוצים מהם. יכול להיות שאם היה חיבור לאורך זמן היינו מגדילים את התוצאה. הדברים הלכו לנו קשה כי הגענו לא נכון למשחקים האחרונים. אני מצפה שבחודש הקרוב נראה את בית"ר שכולנו רוצים לראות. אני מאוד רגוע וסומך על הקבוצה. היציבות היא משמעותית. עד השלושה ימים הרעים היו לנו עשרה משחקים ללא הפסד. אני מאמין שנעשה סדרה כזו שוב מהיום".

על עלי מוחמד: "היו לנו שיחות איתו בתוך המועדון והבהרנו לו מה אנחנו רוצים. אם ניקח את גדי קינדה, בחצי השנה הראשונה הוא היה בסדר ורק אז פרץ. בטוח שהוא ימשיך להציג את היכולת הזו".

על אנטואן קונטה: "אחת הדרישות מבחינתי הייתה להניע את הכדור מאחור ולשחק עם ביטחון, וקונטה הוא מאוד משמעותי עם הכדור. היכולות שלו עם הכדור גבוהות מאוד. בכלל, הקבוצה הזו מבחינתי היא מיוחדת. החבר'ה בחורים טובים מאוד ורציניים מאוד ואני נהנה לעבוד איתם".

על העובדה שזה ניצחון מול האקסית מכבי חיפה: "כולם מכירים את הייחודיות של מכבי חיפה, אבל הקהל דחף אותנו בצורה יוצאת מהכלל ואם ימשיך ככה יהיה קשה מאוד נגדנו".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: פלומן התלונן על נהמות מצד אוהדי מכבי חיפה

לכתבה המלאה
חלוץ בית"ר ירושלים אנז' פרדי פלומן חוגג שער מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
חלוץ בית"ר ירושלים אנז' פרדי פלומן חוגג שער מול מכבי חיפה/ברני ארדוב
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בכושר מצוין. ניצן/ברני ארדוב

איתמר ניצן, שהצטיין עם כמה הצלות מצוינות כולל הדיפת פנדל במחצית הראשונה, אמר: "רצינו לעצור את הרצף שנכנסו אליו ולא להיכנס למשבר, ואין דרך טובה לעשות אתזה מאשר בטדי, בבית, מול הקהל שלנו. החזרנו קצת את האמון שאיבדנו בשני המחזורים האחרונים.

"יותר התרכזנו בעצמנו, באנו צנועים, ממוקדים במה שאנחנו צריכים לעשות, בפעולות הקטנות, וזה נראה לאורך כל המשחק. התעלינו על עצמנו, ואנחנו רוצים לראות את בית"ר ככה כל משחק.

"כן, חד משמעית זאת אמירה. בית"ר זו קבוצה בבנייה, כמעט מאפס, ואנחנו במקום טוב, ורק מתקדמים. השמים הם הגבול מבחינתנו".

ניצן הוסיף ש"מבחינה אישית אני עובד מאוד קשה, יש פה מאמן שוערים מצוין, נותן את כולי באימונים ומקבל תמורה על המגרש". ניצן נשאל על הטענה של אנשים במועדון ש"מגיע לו להיות בנבחרת", והשיב: "אני חושב שהם צודקים".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/ברני ארדוב
עלי מוחמד, תמיר עדי, אופיר קריאף שחקני בית"ר ירושלים עושים את שלושת הקופים. ברני ארדוב
עלי מוחמד, תמיר עדי, אופיר קריאף שחקני בית"ר ירושלים עושים את שלושת הקופים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully