וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: ארון ג'קסון יערוך בכורה בליגה, הפועל חולון תארח את מכבי חיפה

10.2.2020 / 15:36

מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע (21:05, ספורט 5) במשחק שנדחה מהמחזור השישי. הסגולים, עם שני זרים בלבד, ישאפו לנקום בירוקים שהביסו אותם בסיבוב הראשון (19:20, ספורט 5) במשחק שהוקדם מהמחזור ה-20

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בעוד מרכז תשומת הלב של הכדורסל הישראלי הוא שבוע הגביע, ייערכו מחר (שני) שני משחקים בליגת העל. במשחק שנדחה מהמחזור השביעי בשל מתקפת הטילים על הדרום, תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע (63:80 לצהובים במשחק הראשון שנערך בין הקבוצות העונה בבאר שבע). הפועל חולון, עם שני זרים בלבד, תארח את מכבי חיפה (60:92 לחיפה ברוממה בסיבוב הראשון) במשחק שהוקדם מהמחזור ה-20, על מנת לאפשר את קיום המשחק הדחוי של חולון נגד הפועל ירושלים.

ארון ג'קסון, מכבי תל אביב. דני מרון
בכורה בליגה. ארון ג'קסון/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (21:05, ספורט 5)

אחרי תקופה עמוסה של משחקים, מכבי תל אביב זוכה לשחק רק משחק אחד השבוע לאחר שהודחה ברבע גמר גביע המדינה ובשל פגרת הגביעים באירופה. הצהובים מגיעים למשחק נגד באר שבע במומנטום טוב, אחרי שהצליחו בסגל חסר למדי לנצח את חימקי מוסקבה בבית ופנרבחצ'ה בחוץ ושבו למאבק על הביתיות בפלייאוף ביורוליג. לעומת זאת, במכבי זוכרים שבמשחק הליגה האחרון שלהם, הם רשמו את ההפסד הראשון העונה במסגרת המקומית וירצו לשים זאת מאחוריהם. ארון ג'קסון נרשם כזר השמיני והאחרון באיגוד הכדורסל של הצהובים, ולקראת שעות הערב ידעו מי מבין השניים - סקוטי ווילבקין או קווינסי אייסי הפצועים, יקבל מנוחה.

קצת לפני שהם מגיעים לשני המשחקים החשובים ביותר שלהם העונה, הפועל באר שבע תשלים את משחקה מהסיבוב הראשון, בתקווה להגיע למפגשים נגד גלבוע/גליל ומכבי אשדוד עם עוד ניצחון. הקבוצה של רמי הדר ניצחה העונה בחוץ רק את יריביתויה לתחתית, מכבי אשדוד והפועל אילת, ובשאר המשחקים היא הפסידה, לרוב בהפרש דו ספרתי. במועדון מקווים להתעלות של השחקנים, כשבשלב הזה לא נשקל לבצע שינוי נוסף בסגל לחלקים המכריעים של העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. לירון מולדובן
הרבה מאוד אחריות עליו. מרכוס פוסטר/לירון מולדובן

הפועל חולון - מכבי חיפה (19:20, ספורט 5)

השינוי שעשה סטפנוס דדאס בהפועל חולון נעצר בשבועות האחרונים עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, הדחה דרמטית מליגת האלופות ושינויים בסגל. חולון הייתה קרובה מאוד לעבור סיבוב באירופה, אבל הפסידה בשבוע שעבר לליטקבליס הליטאית ומיד לאחר מכן עזב טרוי קופיין את הקבוצה בזכות סעיף בחוזהו שאפשר לו לעשות כך. הסגולים, שנותרו עם חילוף אחד עד לסיום העונה, החתימו את מני האריס, שחקן איכותי שהגיע מהליגה הסינית, אך את הבכורה שלו הוא יערוך רק במוצאי שבת נגד הפועל תל אביב. בינתיים ינסו מרכוס פוסטר וריאן תומפסון, ביחד עם הישראלים של הקבוצה, לעצור את רצף ההפסדים.

הקבוצה של דניאל סאואנה עברה כבר את שלב הקבוצה המפתיעה בליגה וכרגע היא מנסה לשפר עמדות לקראת ההגעה הצפויה לפלייאוף. חיפה הצליחה בשבוע שעבר לנצח גם ללא הכוכב ג'יימס יאנג, כשגרגורי ורגאס מספק טריפל דאבל והסנטר אריק אנדרסון רושם בכורה בליגה. בחיפה יודעים שבחולון לא שכחו את התבוסה הקשה שהנחילו להם בסיבוב הראשון ברוממה, ומנסים להגיע כמה שיותר מוכנים מנטאלית להתמודדות. ניצחון יתן לירוקים יתרון משמעותי על פני חולון לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully