וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר יחמיץ את מכבי חיפה, חשש שייעדר תקופה ארוכה

9.2.2020 / 13:26

קשר בית"ר ירושלים פצוע וייבדק. רוני לוי לקראת מכבי חיפה (ב', 20:15, ספורט 5): "השבוע שעבר הרס לנו חודשיים וחצי נהדרים"

אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אחרי שני הפסדים רצופים, בית"ר ירושלים תארח מחר את מכבי חיפה (שני, 20:15, ספורט 5) למשחק שינעל את המחזור ה-23 בליגת העל. הקבוצה מהבירה תציג את אלירן עטר וחנן ממן שהצטרפו בשבוע שעבר ותנסה להשיג נקמה ספורטיבית בירוקים, שניצחו 1:3 בסיבוב הראשון.

לעומת עטר וממן שיכללו בסגל ואולי יפתחו, דן איינבינדר פצוע ולא ישחק. הקשר נפתע בתחילת המשחק נגד הפועל כפר סבא, סובל מכאבים בברך וייבדק. במועדון חוששים שנגרם לו נזק ברצועה הצולבת האחורית, מה שעשוי לגרום להיעדרותו בתקופה הקרובה. יחד עם זאת, בבית"ר היו מעודדים מכך שאיינבינדר ערך אתמול אימון חלקי.

ההתאחדות הודיעה שתעמיד את בית"ר לדין על זריקת שתי כוסות פלסטיק מיציע אוהדי הקבוצה במשחק מול כפר סבא.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
בבית"ר מקווים לחדשות טובות. איינבינדר/סוכנות ג'יני

המאמן רוני לוי אמר היום במסע"ת לקראת המשחק: "השבוע שעבר היה מאוד מאכזב, קלקלנו לעצמנו חודשיים וחצי נהדרים. גם נגד בני יהודה וגם נגד כפר סבא הלכנו אחורה במקום להגדיל את התוצאה. אולי זה משהו בראש. אנחנו שואפים כל הזמן לשלוט ולהיות דומיננטיים, בטח לכבוש עוד שערים".

לוי נשאל על אלירן עטר, ששיחק תחתיו גם במכבי חיפה: "יש לי את הדרישות המקצועיות מהשחקנים ולפעמים לוקח זמן עד שהם מתחברים ועושים מה שאני דורש. עם אלירן זה התחיל קצת קשה במכבי חיפה, אבל אחרי החודש הראשון זה הלך מצוין. זכינו ביחד בגביע וזה מה שאני זוכר".

המאמן התייחס גם לאנטואן קונטה, איתו יוסי בניון מערך אתמול שיחה קשה: "הוא חרג וספג אדום מיותר, אבל אני חושב שהחמירו אותו. הוא מתנהל נהדר, בחור מקסים. מדי פעם הוא טועה כמו כל שחקן, אבל לא צריך לתלות ולהרוג אותו. אני הראשון להעמיד שחקנים במקום, טיפלנו בזה כמו שטיפלנו ובזה זה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully