וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופטים עלו לנו במשחק המז**ן": ההחלטה שהטריפה את דמיאן לילארד וה-NBA

כוכב פורטלנד זעם על השריקה שלא ניתנה לו בהפסד ליוטה וצפוי לקנס גבוה. ברחבי הליגה מסכימים, גולדן סטייט מאושרת מהטרייד על וויגינס

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

כושרו המסחרר של דמיאן לילארד, ככל הנראה השחקן הלוהט ב-NBA בשבועיים האחרונים, נמשך גם הלילה (בין שישי לשבת) עם 42 נקודות על הראש של יוטה - אלא שבסיום ההפסד הדרמטי של פורטלנד ליוטה, אף אחד לא מדבר על 42 הנקודות שנזקפו לזכותו, אלא על השתיים שלא. 19.5 שניות לסיום, בפיגור 116:114, חדר כוכב הבלייזרס לסל ושחרר ליי-אפ שהיה בדרכו להיכנס. לאחר שהכדור פגע בטבעת הדף אותו רודי גובר, בחסימה שלכל הדעות היתה צריכה להיפסל. אלא שהשופטים נתנו למשחק להימשך, הג'אז אמרו תודה וניצחו 114:117, ובסיום כולם דיברו על דבר אחד, ודבר אחד בלבד.

"השופטים עלו לנו במשחק המזוין", אמר לילארד העצבני בחדר ההלבשה. כדי להוסיף חטא על פשע, טענו השופטים כי קיבלו את ההחלטה בסיום - אך מספר דקות לאחר מכן הודיעה הליגה על הטעות שנעשתה. "הם פספסו שריקה קלה ועוד האשימו אותנו. שלושה שופטים שם, והם לא שורקים. אני לא רוצה לראות שום דו"ח שאומר שצריך היה לשרוק. אנחנו במירוץ לפלייאוף, והם עלו לנו במשחק עם שריקה קלה. זה בולשיט". כרגע, הבלייזרס מדורגים במקום התשיעי במערב, מרחק שניים וחצי משחקים מממפיס השמינית.

לצערו של לילארד, הוא דווקא כן ראה דו"ח שאומר שהסל צריך היה להיחשב: פחות משעה לאחר סיום המשחק, למען האמת. כוכב הבלייזרס הגיב להודאה של אחד השופטים בטוויטר באלה המילים: "We don't wana hear this punk Ass shit." כשהמעריצים כתבו לו שהוא עלול להיכנס על הביקורת החריפה, השיב: "הרבה כסף".

השופט ג'וש טיבן נשאל מדוע צוות השיפוט לא הלך למסכים כדי לבחון את המהלך, והשיב: "אי אפשר היה, כי לא שרקו לגולטדנינג (חסימה לא חוקית). אם היו שורקים, ניתן היה לבחון את זה. מאז סיום המשחק בחנו את המקרה בווידאו, ולצערנו פספסנו את המהלך הזה. צריך היה לשרוק לגולטנדינג".

אפילו רודי גובר, שחסם את הכדור, הודה בסיום ש"ברור" שצריך היה להישרק סל שישווה את התוצאה. "רק על זה אנשים הולכים לדבר", אמר סנטר הג'אז. "לא ידברו על הקאמבק שלנו, רק את הדבר הזה יזכרו. טעויות נעשות, גם שופטים הם בני אדם". מייק קונלי הוסיף ואמר: "לא נעים שזה קרה ככה".

את פורטלנד, כמובן, זה לא מנחם. "זו היתה החלטה רעה", אמר כרמלו אנתוני. "זה מתסכל, כי לא נוכל לקבל את זה בחזרה". סי ג'יי מקולום הוסיף: "זה פשוט גורם לי לחשוב שאתה לא מסוגל לעשות את העבודה שלך כמו שצריך. מה שאומר שאתה צריך להיענש ולהיקנס. כשאנחנו טועים, אנחנו נקנסים".

עוד בוואלה!

ניצחון 13 ברציפות לטורונטו, פילדלפיה התאוששה, יוסטון הובסה

לכתבה המלאה

* סטיב קר מרוצה מהטרייד שהביא לו לקבוצה את אנדרו וויגינס ובחירת דראפט גבוהה על חשבון דיאנג'לו ראסל. "אם להיות ישיר, ההתאמה של דיאנג'לו היתה מפוקפקת כשהחתמנו אותו", הודה מאמן גולדן סטייט. "כשיש לך את סטף וקליי ואתה מוסיף עוד גארד שזקוק לכדור, זה מפוקפק. זו הסיבה שהשמועות על טרייד החלו עוד לפני תחילת העונה. אני חושב שוויגינס יותר הגיוני לנו. יש לו חור בעמדה הזאת. איבדנו את קווין דוראנט, אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון, אז העמדה מחכה לו".

* פילדלפיה אמנם קטעה את רצף ההפסדים, אך קודם לכן ערך הג'נרל מנג'ר אלטון בראנד מסיבת עיתונאים ובה התייחס למעמדו של ברט בראון. "הוא המאמן שלנו", אמר שחקן העבר. "אני מאמין ביכולות שלו להוביל את הקבוצה, ואני אהיה אחראי אם וכאשר תתקבל החלטה. אני לא רוצה לדבר על מה יקרה בעתיד. אנחנו מאוכזבים מהצורה בה שיחקנו, השחקנים יודעים שהם צריכים להשתפר, וכך גם כל המועדון".

* מרווין וויליאמס שוחרר משארלוט ועל פי דיווחים בארצות הברית, מתכנן להצטרף ליאניס אנטטוקומפו ומילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully