וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בהלם: "מה זה היה, איך פתחנו ככה?"

5.2.2020 / 8:35

האדומים אוספים את השברים אחרי התבוסה בחיפה, דגני בספק גם ליום שבת. קלינגר: "כואב מאוד, אבל צריך להשלים עם זה"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

שחקני הפועל תל אביב היו בהלם לאחר התבוסה 5:0 למכבי חיפה אמש (שלישי). בחדר ההלבשה שררה דממה, מלבד כמה מכות על הדלתות מרוב עצבים. אחד השחקנים סיכם: "מזל שאנחנו אחרי תקופה טובה יחסית, אחרת היו מחכים לנו אוהדים בחודורוב השבוע. אנחנו צריכים כבר בשבת לשנות פאזה, אסור להרוס את הדברים הטובים שכן עשינו בתקופה האחרונה".

עוד במחצית, בכניסה לחדר ההלבשה וכשהתוצאה הייתה 3:0, מלמלו שחקנים: "מה זה היה? איך פתחנו ככה?". המאמן ניר קלינגר ניסה להרים אותם על מנת שלא יתרסקו במחצית השנייה, אבל זה לא עזר.

שחקנים התלוננו בירידה למחצית כי לא שרקו לטובתם עבירות במהלכים שהובילו להזדמנויות של מכבי חיפה וסטפן ספירובסקי העיר להם ואמר: "בואו נעלה ונשחק חזק בעצמנו, אנחנו יודעים לשחק ככה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
לא רוצה לשחק בונקר. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

למרות התבוסה הקשה, בהפועל תל אביב עדיין מרגישים שלא מדובר בהפסד דומה ל-4:0 נגד מכבי נתניה לפני כחודשיים והתחושה היא שהשחקנים כן עשו שינוי בגישה. ביום שבת האדומים יארחו את עירוני קרית שמונה במשחק שהם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד בו נקודות. במתחם חודורוב מעריכים שנדרשות עוד 6-7 נקודות כדי להגיע לפלייאוף העליון, אבל כשבדרך יש עוד מפגשים עם בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב בחוץ, משחק כמו בשבת הופך לכזה בו הפועל תל אביב חייבת לנצח. מבחינת ראשי המועדון העפלה לפלייאוף העליון שווה עוד כשלושה מיליון שקלים.

היום יקיימו השחקנים שיחה ולאחר מכן יערוך קלינגר אסיפה על מנת לדבר על אירועי אתמול ולהתחיל להתכונן למשחק החשוב בשבת. המאמן אמר אתמול: "זה כואב מאוד אבל צריך לקבל את זה בהשלמה. כשמשחק מתחיל ככה, עם שני שערי חובה, משנה הכל ברמת הטקטיקה, גם של המאמן וגם של השחקנים. זה הוריד אותנו לרמת ביטחון נמוכה מאוד והמשחק הלך לאיבוד. באנו לשחק כדורגל, אני לא אבוא עכשיו לשבת ברחבה ולנסות לגנוב גול - לא רוצה לשחק ככה - זה לא הסגנון וזה גם לא יקרה".

אוראל דגני עדיין מושך פציעה והוא בספק גם לשבת הקרובה. דגני חשב לאורך השבוע כי יוכל לפתוח במשחק, אך העובדה שעדיין חש רגישות גרמה לכך שקלינגר החליט לא לסכנו. הקבוצה עדיין מנסה לצרף שחקן נוסף לחלק ההתקפי ברגע האחרון והיום עשויות להיות התפתחויות בעניין. עומר דמארי שוב לא נכלל בסגל ואתמול גם לא הגיע למשחק. בצוות המקצועי יראו איך ניתן לשלבו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully