וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון התגאה: "יש פה חבר'ה שכיף לאמן, דין דוד מפלצת"

מאמן מ.ס. אשדוד החמיא לכובש הצמד ב-0:2 על נס ציונה: "ההצלחה הזו מגיעה לו". עמיר תורג'מן: "זו קבוצה שקשה לה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים"

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל רעננה

מ.ס. אשדוד שמרה הערב (שלישי) על סיכוייה להגיע לפלייאוף העליון, כשניצחה 0:2 באצטדיון המושבה בפתח תקוה את סקציה נס ציונה. דין דוד (45 ו-57) התכבד בשערים הראשונים בקדנציה השנייה של רן בן שמעון והעניק למאמנו ניצחון ראשון מאז חזר ארצה. המפסידה נותרה במקום האחרון אחרי הפסד חמישי רצוף ו-450 דקות ללא שער.

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. לירון מולדובן
מחמאות גדולות מהמאמן. דין דוד/לירון מולדובן

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "פגשתי פה הרבה דברים טובים, אבל הדבר היחיד שחששתי ממנו הוא תוצאות לא טובות כי לפעמים תוצאות לא קשורות למה שקורה. ראיתי פה כל כך הרבה דברים שאני אוהב ואני חושב שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהראינו פה היום אפילו, וכבשנו את אחד השערים הכי יפים בליגה העונה. יש פה חבר'ה רציניים שעובדים נכון, חבר'ה צעירים שכיף לאמן. אסור לנו להישען אחורה כי כבר ביום ראשון יש לנו מבחן גדול. דין דוד מפלצת, איך שהוא מתאמן, איך שהוא מגיע. הוא עושה הרבה דברים שלא רואים, ההצלחה הזו מגיע לו, זה לא במקרה ההצלחה הזו. השערים שלו זה רק בונוס".

על הרכש החדש רנאן שערך הופעת בכורה כמחליף, אמר המאמן: "רועי גורדנה פצוע והיה חסר לנו קשר אחורי. הוא הגיע רק אתמול לארץ והוא הפרופיל של השחקן שמתאים לנו".

דין דוד, כובש הצמד: "אני שמח מאוד, אני בעונה טובה מאוד ואני שמח מאוד על שלוש הנקודות האלה. אני עובד קשה באימונים ובא לכל אימון מרוכז לגמרי וגם במשחק זה בא לידי ביטוי. אני שמח שאני נראה כך וכולם עוזרים לכולם. אני רוצה להקדיש לכולם את הצמד, גם למשפחה וגם לשחקנים".

מאמן נס ציונה עמיר תורג'מן: "ברור שזה קשה, זה לא קל. דווקא התחלנו טוב וזה קורה לנו לא מעט שאנחנו משחקים טוב ואז סופגים מאיזה מצב נייח. זה מאכזב מאוד, אבל זה כדורגל ובסופו של דבר אנחנו צריכים להרים את החבר'ה, לעבוד קשה ולהיות שם עד הסוף. אנחנו צריכים להיות איכותיים יותר בהתקפה. כרגע אנחנו מפסידים, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. אני מקווה שנצליח להביא עוד שחקן או שניים עד סגירת החלון. רצינו להביא יותר וזה לא הסתדר בגלל כל מני בעיות. זו קבוצה שקשה לה, התקציב הוא נמוך. יש פה חבר'ה שמשקיעים ונותנים הכול. חבל, קשה, אבל אנחנו מתקדמים קדימה. ידענו מהדקה הראשונה שלא יהיה פשוט מבחינה תקציבית. אני לא בא לסכם שום דבר, אם נביא שחקן אחד או שניים וכל שאר השחקנים, הצוות וההנהלה ידחפו קדימה, אז יש מספיק נקודות בקופה. עכשיו הכול מרגיש לא טוב, אבל אנחנו יודעים שצריך לדעת להתאושש, לתת את מה שיש לך".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את סקציה נס ציונה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully