וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מרקו ניצח את המשחק והוכיח שהוא טקטיקן ברמה הכי גבוהה"

5.2.2020 / 6:52

מאמן מכבי חיפה גרף מחמאות אחרי החמישייה מול הפועל ת"א: "עשה שחמט לקלינגר". שביעות רצון מפלקושצ'נקו ומאבוקה. וגם: השיחה הטובה של רוסו עם ירדן שועה והטירוף הירוק לקראת בית"ר

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה חגגה את ההצגה מול הפועל ת"א: "זה היה שחמט"

- מרקו בלבול עשה בית ספר לקלינגר: "טקטיקן ברמה הכי גבוהה"

- פלקושצ'נקו ומאבוקה זכו למחמאות בזכות יכולתם

- אוהדי מכבי חיפה מסתערים על הכרטיסים לטדי

seperator

1.

בעונת 2001/2 מכבי חיפה הפסידה 4:0 לקרית גת, רגע לפני שפגשה את הפועל תל אביב במאבק ראש בראש על האליפות. היריבה מתל אביב הגיעה בשיא של קמפיין אירופאי מלהיב והפרשנים היו בטוחים שינצחו גם את חיפה הלחוצה בדרך לאליפות. בפועל, מכבי חיפה רשמה את אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה שלה וניצחה 0:3. בסיום אותו משחק ג'ובאני רוסו עמד מול המצלמות והצהיר: "הפועל תל אביב יכולה להיות הקבוצה הכי טובה באירופה, אבל במדינה שלנו אנחנו הקבוצה הטובה ביותר".

מיום שבת האחרון, רוסו ביחד עם הצוות המקצועי בראשות מרקו בלבול, התמקדו בצד המנטלי. במועדון ערכו שיחה שהוגדרה כטובה עם ירדן שועה ובלבול דרש משחקניו לעלות עם לחץ גבוה במשחק נגד הפועל תל אביב, ובסופו של דבר הכניס את מקסים פלקושצ'נקו כדי לעבות את מרכז המגרש. ההימור של בלבול הצדיק את עצמו ואחרי 18 שנים, מכבי חיפה שוב הגיעה אחרי משחק שפל (הפסד להפועל כפר סבא) למשחק מול הפועל תל אביב, ורשמה את אחד המשחקים הגדולים בתולדות המועדון עם 0:5 בלתי נשכח.

"זה הניצחון הכי גדול של מכבי חיפה על הפועל תל אביב בהיסטוריה", קבעו בקבוצה, "זה היה שחמט מתחילת המשחק". "היינו צריכים להצהיר כוונות בעיקר בפני עצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "באנו בטירוף וזה השתלם בגדול. הוכחנו לעצמנו שאנחנו חזק במאבק".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
"הניצחון הכי גדול בהיסטוריה על הפועל תל אביב". שחקני חיפה חוגגים/לילך וייס רוזנברג

2.

הרבה שחקנים קיבלו מחמאות על משחקם אתמול, אך מעל כולם היה מרקו בלבול. ימים לא פשוטים עברו על המאמן ששמע לא מעט ביקורות אחרי ההפסד הביתי להפועל כפר סבא. אתמול, עם היוודע ההרכב, נשמעו שוב ביקורות על בלבול, שהשיג עליונות טקטית מוחלטת על קלינגר. בלבול סחט מחמאות מאנשי המועדון שאמרו: "לא הרבה מאמנים היו צולחים את המבחן הזה ומרקו ניצח אותו בענק. מרקו ניצח את המשחק והוכיח שהוא טקטיקן ברמה הכי גבוהה". בקבוצה גם שיבחו את התנהלות הצד המנהלתי בפרשת ירדן שועה, והצליחו להביא לפתיחת דף חדש אצל כל הצדדים.

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מהמצטיינים אתמול. ארנסט מאבוקה/לילך וייס רוזנברג

3.

במשחק האחרון נגד הפועל כפר סבא נותר ארנסט מאבוקה על הספסל. אתמול המגן פתח בהרכב והיה מהמצטיינים במגרש עם שני בישולים והוא ימשיך לקבל את הקרדיט למרות הגעתו של ליו. אבל מי שהיה המצטיין במגרש לדעת רבים הוא מקסים פלקושצ'נקו, שמיעט לקבל דקות עד המשחק הזה. "מקסים לקח את ההזדמנות בשתי ידיים ושתי רגליים", אמר גורם בקבוצה, "הוא היה מצוין והוכיח למה מרקו סמך עליו במשחק כל כך חשוב". למרות כך, בחיפה ממשיכים לנסות לצרף זר במהלך אחרון של חלון ההעברות. בקבוצה מעוניינים בקשר מרכזי או אחורי, כשכמה אופציות נבחנות. במידה שאכן יגיע קשר זר, איקוום אוטין עשוי להיות מושאל להפועל חדרה ויהב גורפינקל יחזור לחיפה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
נוקאאוט לקלינגר. מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

4.

הניצחון אמש הטריף עוד יותר את אוהדי מכבי חיפה, שיגיעו בהמוניהם לטדי למשחק מול השלישית בטבלה בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב. בחיפה ממחכים לראות כמה כרטיסים ישחררו אנשי המארחת, כשבקהל הירוק כבר הבטיחו אמש ברשתות החברתיות שהאוהדים ייקנו את כל הכרטיסים שיוקצו להם, אפילו אם יהיה מדובר בעשרת אלפים כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully