וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "התביישתי באיך שנראינו, לא אעצום עין הלילה"

4.2.2020 / 22:20

חלוץ הפועל תל אביב ביכה את ה-5:0 ממכבי חיפה: "זה מביך, אין לי תירוצים". קלינגר: "הם פירקו אותנו, מתנצל בפני האוהדים"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

דווקא כשהיה נראה שהקבוצה עולה על המסלול הנכון עם חמישה ניצחונות ליגה ברציפות, הגיע ההפסד להפועל חיפה בשבת. הערב (שלישי) זה כבר היה הרבה יותר גרוע כשהפועל תל אביב הובסה/הושפלה/נדרסה 5:0 על ידי מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "כשאתה סופג שני שערים בשמונה דקות ואז שלישי מוקדם אז הדברים משתבשים. אין מה להגיד, ניצחתי הרבה פעמים גם הפסדתי. שאפו למכבי חיפה, היינו חלשים ונרפים. אני מתנצל בפני האוהדים שבאים ותומכים בנו, ננסה לשפר. כל מה שתגידו וכל מה שתבקרו הוא נכון ואמיתי וצריך לדעת לקבל את זה. מכבי חיפה פירקה אותנו בכל פרמטר: אגרסיביות, הנעת כדור, אנחנו עשינו שגיאות ושלושת השערים הראשונים הם אחרי טעויות שלנו. כל תכנית המשחק שלנו הלכה לפח ונגמר הסיפור. אנחנו הולכים קדימה, אין יותר מדי מה לדבר על המשחק הזה רק להתנצל בפני האוהדים.

אני כל הזמן אמרתי בואו נירגע ונישאר עם רגליים על הקרקע, לא יצאתי מגדרי. אני יודע בדיוק איזו קבוצה יש לי ביד, אני יודע מתי אנחנו טובים ומתי לא והיום זה היה לא גדול. היום השערים הראשונים טרפו את הקלפים עבורנו, התכוננו ובאנו מוכנים למשחק אבל לפעמים הדברים לא הולכים לפי התכנית. זה קשה, אבל אנחנו ספורטאים ואני אדע להרים את הקבוצה. אני מקווה שנפיק את הלקחים כמה שיותר מהר. כל הכבוד למכבי חיפה ששיחקה כדורגל מדהים. לא נותר לי אלא לקבל את זה בהשלמה כמו גבר ולהמשיך הלאה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
איזה ערב אומלל של הקבוצה שלו. קלינגר/לילך וייס רוזנברג

עומרי אלטמן המבואס הוסיף: "אין הרבה מה להגיד אחרי תבוסה כזאת, באמת הרגשנו חסרי אונים אני חושב. זה מביך, אין לי איך לתרץ את המשחק הזה. שני השערים המוקדמים עשו את מה שהם עשו לכל המשחק. חטפנו הלם וכולם נכנסו לשוק מהשער של נטע לביא וישר קיבלנו מכה נוספת. אין לי הרבה מה להגיד, התביישתי באיך שנראינו וזה לא מתאים, נצטרך להרים את הראש איכשהו. אף אחד לא הוציא מילה בחדר ההלבשה, זה לא הזמן לדבר. מחר יש כבר אימון, נעשה שיחה עם הצוות ועם השחקנים. זה דבר שלא יחזור על עצמו ואסור שיקרה במועדון כמו הפועל תל אביב. כל אחד צריך לעשות חושבים. אני לא אעצום עין הלילה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:5 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה מול עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
ערב משפיל/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully