וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה ניצחון היסטורי, מרקו בלבול: "אין מאושר ממני"

4.2.2020 / 22:13

המאמן התגאה בהתאוששות אחרי ההפסד לכפר סבא עם 0:5 מהדהד על הפועל תל אביב: "נתנו לקהל ליהנות מאיתנו, כמו ברוב השנה". על ההמשך: "אנחנו צריכים יותר ניסיון במאבק האליפות"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל רעננה

מכבי חיפה התאוששה הערב (שלישי) בסטייל מההפסד המפתיע בבית להפועל כפר סבא ביום שבת, כשהתעללה בהפועל תל אביב עם 0:5 היסטורי. זה היה הניצחון הגבוה ביותר של הירוקים בהיסטוריית המפגשים בין הקבוצות, וגם חמישייה ראשונה של קבוצה כלשהי בליגת העל העונה. נטע לביא, ניקיטה רוקאביציה, טרנט סיינסברי, יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי התחלקו בשערים וצימקו את הפער ממכבי תל אביב המוליכה בחזרה לחמש נקודות, כשהקהל הירוק המשיך לחגוג ביציעים במשך דקות ארוכות וגם ירדן שועה היה שותף לריקודי השחקנים מול האוהדים, אחרי שחזר לסגל ושיחק 33 דקות כמחליף.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
גם ירדן שועה השתתף בחגיגות/לילך וייס רוזנברג

* זה לא רק הניצחון הגבוה ביותר של הירוקים במפגשים בין הקבוצות, אלא גם הניצחון השישי ברציפות של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, והיא הפסידה לה רק פעם אחת ב-17 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. בבית זה לא קרה מאז ימי קרית אליעזר (4:1 במרץ 2012).

* זו גם החמישייה הראשונה העונה בליגת העל, כשמכבי חיפה מחזיקה בהתקפה הטובה בליגה עם 51 שערי זכות ו-13 כובשים שונים.

* מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה העונה שלא רשמה שני משחקים רצופים ללא ניצחון. אחרי כל איבוד נקודות היא חזרה לנצח.

* ניקיטה רוקאביציה קבע שיא אישי של 15 שערי ליגה והפך לראשון שעושה את זה במכבי חיפה מאז אלון תורג'מן בעונת 2013/14.

עוד בוואלה!

עומרי אלטמן: "התביישתי באיך שנראינו, לא אעצום עין הלילה"

לכתבה המלאה
נטע לביא שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
הראשון מבין חמישה כובשים. נטע לביא/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, השתדל לא להיסחף אחרי הניצחון המשכנע: "אני תמיד מצפה לטוב ביותר ואני שמח מאוד שאחרי הפסד באמת קשה, הפסד שלי באופן אישי מאוד כאב, באנו היום והראינו אופי ונחישות. שיחקנו את המשחק שלנו ונתנו לקהל ליהנות מאיתנו, כמו שאנחנו נותנים ברוב השנה. אין מאושר ממני היום. אם אנחנו רוצים להיות למעלה ולהיאבק, אנחנו צריכים לצאת ממצבים כאלה ויש פה שחקנים עם אופי טוב שמוכיחים את זה מדי שבוע. אנחנו צריכים קצת יותר ניסיון במאבקים האלה, יש כאן שחקנים שנאבקים בפעם הראשונה על אליפות. מכבי תל אביב קבוצה נהדרת שנמצאת בצדק במקום הראשון. אנחנו משחקים כדורגל התקפי מתחילת העונה. יש לנו משחק קבוצתי מצוין, פשוט ולעניין. אני שמח שגם מקסים פלקושצ'נקו השתלב וכולם נתנו תצוגה נהדרת. הקהל נהנה מאיתנו השנה בגדול. נצטרך את האנרגיות האלה גם בטדי".

על ירדן שועה: "היחסים בסדר גמור. מי שעובד קשה ומוכיח את עצמו, גם ישחק".

ג'ו קוזמינסקי שוער מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
נושא הדגל. השוער המחליף ג'ו קוזמינסקי/לילך וייס רוזנברג

ניקיטה רוקאביציה, מלך שערי הליגה שחגג את ה-15 שלו העונה, סיכם: "היה משחק טוב, כולם הגיעו מרוכזים כדי לנצח אחרי השבוע שעברנו. מחמאות לכולם כי עשינו עבודה טובה היום. אני מרגיש טוב, מנסה ליהנות מהכדורגל ולעזור לקבוצה, לשמח את האוהדים. אני שמח. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו ולא בקבוצות אחרות. באנו כדי לנצח ועשינו את זה בצורה מצוינת. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש ולחכות למשחק הבא".

על ירדן שועה: "כולם נהדרים בחדר ההלבשה, אנחנו עוזרים אחד לשני והשחקנים המנוסים יותר עוזרים לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully