וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במו"מ עם אלטון אקולטסה, עמית ביטון ייעדר כחודש

4.2.2020 / 15:41

שחקן הכנף ההולנדי מועמד להצטרף, הבלם סובל מקרע במיניסקוס אחרי שנפצע באימון לקראת נתניה (רביעי, 20:00, ספורט 2). יוסי אבוקסיס: "מקווה לצרף עוד שחקן או שניים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה

הפועל באר שבע תקווה לשוב מחר מול מכבי נתניה (רביעי, 20:00, ספורט 2) למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, כשדויד סימאו אמור לחתום באופן רשמי על חוזהו בקבוצה אחרי שכל תנאיו סוכמו. עמית ביטון נפצע בברכו באימון הצהריים של הקבוצה ועבר בדיקת הדמיה בבית החולים סורוקה, לאחריה התברר כי הוא סובל מקרע במיניסקוס וייעדר כחודש מהמגרשים.

שחקן הכנף ההולנדי, אלטון אקולטסה בן ה-24, נמצא בעיצומו של משא ומתן מול הקבוצה. אקולטה שגדל באייאקס, משחק כיום בסנט טרוידן הבלגית.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. לירון מולדובן
יחזור לנצח? יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

המאמן יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת עיתונאים על ההחתמה החדשה ולקראת ההתמודדות מול מכבי נתניה ואמר: "לא משנה מה היה בעבר, השחקנים שלנו צריכים לבוא מוכנים לכל משחק, במטרה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. המשחקים מול מכבי נתניה תמיד קשים, אבל נגיע מוכנים. במשחקים מול הקבוצות הגדולות כמו מכבי תל אביב הקהל רוצה מלחמה לפני כדורגל, אבל היינו צריכים להיות איכותיים יותר. יש לנו הרכב מספיק טוב כדי לעשות תוצאה טובה מול מכבי נתניה".

אבוקסיס דיבר על הרכש החדש דויד סימאו: "אם נביא זר נוסף, בצער גדול ארנסטס שטקוס יפנה מקום עבורו. אני מקווה שנצליח להביא עוד שחקן אחד או שניים עד לסיום חלון ההעברות. סימאו שחקן עם טכניקה טובה, הוא יעזור לנו עם הנעת הכדור. כמובן שרצינו יותר בחלון, ניסינו לצרף מספר שחקנים וזה לא הסתדר. זה קרה לנו עם כמה שחקנים לצערנו".

ז'וזואה הפורטוגלי דיבר על סימאו: "שיחקנו יחד בנבחרת הלאומית, אני מכיר אותו. הוא מבנפיקה, אני מפורטו אז יש בינינו יריבות. אני יודע שהוא יכול לעזור לנו במטרות שלנו. בנבחרת הלאומית שיחקנו יחד, כך שאנחנו יכולים לשחק יחד, אבל צריך לשאול את המאמן בנוגע לכך. שיחקתי בעמדה קדמית יותר והוא בעמדה יותר אחורית. אני דוגל בשיטה שצריכים להיות אגרסיביים לא רק במשחקים, אלא גם באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully