וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי ממפיס "לא יכולים לחכות שאיגודלה יעזוב", סטף קרי נחלץ לעזרתו

הפורוורד הוותיק מסרב לשחק במדי הגריזליס ו"מוכן לשבת בחוץ כל העונה" אם לא יועבר בטרייד. ברוקס ומוראנט תקפו, חברו מימי גולדן סטייט הביע תמיכה. וגם: עסקה הסיבובית נרקמת בין יוסטון, אטלנטה ומינסוטה

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

הטרייד דדליין מתקרב, אבל נראה שהדרמה סביב אחד השמות החמים בימים האחרונים, אנדרה איגודלה, רק התחילה. הסמול פורוורד בן ה-36, שהועבר בטרייד לממפיס בקיץ ומאז לא הופיע למשחקים, נחוש לעבור לקבוצה עם שאיפות לזכות באליפות, ועל פי כתב "האתלטיק" דייויד אולדריג' לא מוכן בשום פנים ואופן לשחק במדי הגריזליס, "גם אם ייאלץ לשבת בחוץ עונה שלמה".

איגי סיכם עם הגריזליס שלא יהיה חלק אינטגרלי מהפעילויות של הקבוצה, כולל משחקים ואימונים, עד שעתידו לא יוסדר. במקביל, מחפשת ממפיס טרייד עם אחת הטוענות לכתר שמוכנות לתת עבורו תמורה הולמת ופוסלת כל אפשרות לשחררו ללא תמורה.

אנדרה איגודלה. AP
חבריו לקבוצה מתעבים אותו. איגודלה/AP

כך או כך, נראה שאין דרך חזרה גם מבחינת חבריו של איגודלה לקבוצה. "אני לא יכול לחכות לרגע שבו נמצא דרך להעביר אותו בטרייד", אמר שחקן הקבוצה דילון ברוקס, עם קריצה להנהלה. "אחרי שהוא יהיה בקבוצה אחרת, נוכל לשחק נגדו ולהראות לו מה זה ממפיס".

"זו יכולה להיות הסחת דעת שתגמור לנו את העונה, זה עלול להיות כמו סרטן בחדר ההלבשה", הוסיף. "כבר היו לנו יותר מדי דברים כאלה בשנתיים האחרונות. עם הסיפור של איגודלה, אנחנו יודעים מהרגע הראשון שהוא לא רוצה להיות פה".

ברוקס סיפר שראה את איגודלה מדבר בגלוי על עתידו באולפני הטלוויזיה בארצות הברית, והבין לליבו. יחד עם זאת, הוא כבר רואה בו אויב. "זה לא באמת חשוב. אנדרה איגודלה שחקן גדול, ואני מרגיש שהוא עושה את הדבר הנכון עבור הקריירה שלו. אבל לנו פשוט לא אכפת".

לאחר שדבריו של ברוקס צוטטו בטוויטר, כוכב הגריזליס ג'ה מוראנט סימן "לייק" ולמרות שסירב להתייחס למקרה ישירות, ברור ששחקני ממפיס עומדים מאחורי הדברים. מוראנט אף סימן "לייק" לציוצים שונים נגד איגודלה, כולל ציוץ בו נכתב "פאק איגודלה".

עוד בוואלה!

נקמת האקסית: קוואי ניצח את סן אנטוניו, ג'ימי באטלר העמיק את המשבר של פילדלפיה

לכתבה המלאה

סטף קרי בא לעזרת חבר

עוד שמועות לקראת הטרייד דדליין

* על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, פיניקס ודטרויט מתקרבות לטרייד שישלח את לוק קנארד לסאנס ואת ג'בון קרטר, אלי אוקובו ובחירת סיבוב ראשון בדראפט לפיסטונס.

* על פי קווין אוקונור מ"דה רינגר", יוסטון, אטלנטה ומינסוטה נמצאות במשא ומתן לעסקה סיבובית שבמסגרתה רוברט קובינגטון יגיע לרוקטס, קלינט קאפלה להוקס והטימברוולבס יקבלו בחירות דראפט עתידיות - בהן הם מתכוונים להשתמש כדי לסגור עסקה עם גולדן סטייט על דיאנג'לו ראסל. לעת עתה הווריירס מסרבים להצעה, והשיחות "עומדות במקום".

* עוד על פי קווין אוקונור: הניקס וההורנטס במשא ומתן לטרייד שבמרכזו יעמוד ג'וליוס רנדל. גם דניס סמית', טרי רוז'יר ומאליק מונק הוזכרו בשיחות בין הקבוצות.

* על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, הקליפרס והסיקסרס מתכוננות להשלים עסקה "גדולה" עד הדדליין.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול רוברט קובינגטון, מינסוטה טימברוולבס. AP
השם החם. קובינגטון, מימין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully